Achizitie publica - Reparatii curente - Lucrari de amenajare a sectiilor chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 295294
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4243983
Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava
Telefon: 0230222098 INT.242
Fax: 0230520412
Denumire invitatie: Reparatii curente - Lucrari de amenajare a sectiilor chirurgicale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatii curente ? Lucrari de amenajare a sectiilor chirurgicale ? chirurgie generala, chirurgie vasculara, chirurgie plastica, neurochirurgie-septic-transfuzii-endoscopie si Reparatii capitale pentru reabilitarea sectiei de anestezie si terapie intensiva la Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.05.2011 10:52
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din Municipiul Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918, Nr.21, Suceava, Cod postal 720237,
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din Municipiul Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 1, 878, 950 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia priv.eligibilitatea-Form.nr.12A, Declaratie priv. neîncadrarea în prevederile art. 181-Form.nr.12B, Declaratia priv. calitatea de participant la procedura-Form.nr.12C, Orginalul sau copie in conformitate cu originalul a Certificatului Constatator, Prezentarea dovezilor privind indeplinirea unui contract avand ca obiect lucrari de constructii, reabilitatre, modernizare si igienizare cladiria carui valoare sa fie de minim 1.878.950 lei, fara TVA, ISO 9001, ISO 14001 , ISO 18001.
DIN SEAP. Se constituie garantia de participare in suma de 37500 lei.