Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 324965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 324965/24.04.2012
Denumire contract: Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: NITA MARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: lA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE: CRAIOVA, STR.UNIRII NR.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 303, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1:9000 leiLotul 2 :7760 leiLotul 3 :9000 lei? Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicipare se va vira in contul: RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150 deschis la Trezoreria Craiova.? Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: Pentru Lotul 1:4.234 leiPentru Lotul 2 :3.880 leiPentru Lotul 3 :4.241 leiRestituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului, in caz contrar oferta nu se va deschide si se va respinge in sedinta de deschidere.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.4 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.d)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular BDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. PRIOTEASA ION2. IOVAN CRISTINEL3. MOGO? DAN LUCIAN4. BARBARASA GHEORGHE5. AVRAMOIU DANIELA6. PAPPA RADU7. LAPADAT MARIAN8. UNGUREANU CRISTIAN9. DARAC AURELIA Cerinta obligatorie1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani : ? Lotul 1: minim 900.000 lei? Lotul 2: minim770.000 lei? Lotul 3. minim920.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara : un contract similar de min. 350.000 lei fara TVA (pentru oricare dintre cele 3 loturi)., Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic, Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr.5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiPentru fiecare lot inparte se solicita : ? un inginer/subinginer de specialitate(constructii civile)? un responsabil tehnic cu executia ( RTE) (specialitatea constructii civile)? un responsabil cu calitatea ( CQ)? un specialist ANRE Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesaredirecta SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer