Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 336930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 336930/08.10.2012
Denumire contract: Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Unirii Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200/+40 251408312/+40 251408309, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: municipiul Craiova, Calea unirii, nr.19, sediul C.J.Dolj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia reparatiilor curente ptr. blocuri operatorii Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: Pentru Lotul 1:4.110 leiPentru Lotul 2 :4.900 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zilede la data limita de depunere a ofertelor.?Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicipare se va vira in contul: RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150 deschis la Trezoreria Craiova.?Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: Pentru Lotul 1:2.055 leiPentru Lotul 2 :2.450 leiRestituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.4 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular BDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele - formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Prioteasa Ion ? presedinte Consiliul Judetean Dolj; - Iovan Cristinel ? vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj; - Ivanovici Laurentiu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj; - Barbarasa Gheorghe - secretar; - Avramoiu Daniela - director Directia Economica; - Ungureanu Cristian - sef Serviciu Achizitii Publice; - Busneag Liana, Romanescu Lidia ? membrii in comisia de elaborare a documentatiei de atribuire; - Pappa Radu membru in comisia de evaluare a ofertelor; - Darac Aurelia, Nita Mariana, Surugiu Viorel ? membrii in comisia de evaluare a ofertelor; Lista consilierilor judeteni 2012: Avram Cezar Gabriel Badea Marian Baragan Stelian Bercea Florea Georgica Bica Gheorghe Brezniceanu Alexandru Calin Cosmin Petrut Ceana Mihaela Ciurlin Costica Dinca Oana Mihaela Drignei Daniel Dumitrache Silviu Ionut Durle Dumitru Cosmin Irinei Marian Ioan Marcea Marcel Marin Marian Viorel Marinescu Sofi Sabin Mituletu Constantin Florin Moise Simona Mosoiu Constantin Motoi Nichi Silviu Neatu Breciuga Mihail Adrian Odolbasa Victor Paloiu Marian Daniel Petrescu Petre Soare Mihai Stancu Florinel Stoica Stefan Gabriel Tarnita Daniela Tanasescu Alina Elena Ursu Andrei Tudor Vasile Dorin Cosmin Vaduva Fanel Voiculescu Ion. Cerinta obligatorie1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani : ?Lotul 1: minim 411.000 lei?Lotul 2: minim490.000 lei-prezentare in original: Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani-Cifra medie de afaceri globala se va prezenta in lei si in euro.Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in euro la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: 2008 ? 3, 6827; 2009 ? 4, 2373 lei; 2010 ? 4, 2099; 2011:1 euro= 4, 2379 lei.Documente de confirmare pentru cifra de afaceri: -prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2010si 31.12.2011 vizate de organele in drept.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 aniSe solicita prezentarea Formularului si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani.Lista principalelor lucrari executateva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in euro la cursul mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv: 2007 ? 3, 3373 lei; 2008 ? 3, 6827 lei; 2009 ? 4, 2373 lei; 2010 ? 4, 2099; 2011 -4, 2379., Cerinta nr. 2Experienta similara: un contract similar de min.205.000 lei, fara TVA (pentru oricare dintre cele 2 loturi).Fisa de experienta similara - ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, un contractde natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 205.000 lei, fara TVA . Ultimii 5 ani se vor calcula prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta: recomandare beneficiar si copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi., Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic.Modalitatea de indeplinireFormularul E-Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDocumente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchiriere/angajament/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului.Note: a)Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b)Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa doveeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate., Continuare cerinta nr.3Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c)Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d)Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta obligatorie: Se solicita completarea Formularului F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr.5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiPentru fiecare lot inparte se solicita : ?un inginer/subinginer de specialitate(constructii civile)?un responsabil tehnic cu executia ( RTE) (specialitatea constructii civile)?un responsabil cu calitatea ( CQ)?un specialist ANRESe va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiinsotita de CV-ulpersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Pentru fiecare dintre specialisti se solicita: Pentru inginer/subinginer de specialitate: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta in domeniul lucrarilor supuse licitatiei ? constructii civile);, Continuare cerinta nr.5Pentru responsabil tehnic cu executia : atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (constructii civile), legitimatie in termen de valabilitate, copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), declaratie de disponibilitate in original, CV;Pentru responsabil cu calitatea : copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament) decizie de numire, declaratie de disponibilitate in original, CV.Pentru specialist ANRE : atestat, copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), declaratie de disponibilitate in original.Operatorii economici pot prezenta, la data deschiderii ofertelor, angajmentepentru specialistii implicati in derularea contractului, cu mentiunea ca ofertantuldeclarat castigator va prezenta contracte de munca sau de colaborare inregistrate conform legii in vigoare. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiIn conformitate cu prevederile standardelor privind managementul calitatii, se vor prezenta copiidupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001(sau echivalent) - in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standarde de protectie a mediuluiAutoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, astfel: certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) - in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 18:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer