Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reparatii curente cabinete medicale, str. Oltet, nr.5 ? Craiova, jud. Dolj??


Detaliu pentru invitatia numarul 326938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 326938/16.05.2012
Denumire contract: , ,Reparatii curente cabinete medicale, str. Oltet, nr.5 ? Craiova, jud. Dolj??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Dolj, Calea Unirii, nr.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reparatii curente cabinete medicale, str. Oltet, nr.5 ? Craiova, jud. Dolj??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de reparatii curentela cabinetele medicale din str. Oltet, nr.5 ? Craiova
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare 2495, 40 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 1247, 70 lei.5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Prioteasa Ion ? Presedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Iovan Cristinel ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Mogos Dan - Vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Barbarasa Gheorghe - Secretar;
- Avramoiu Daniela - Director Directia Economica;
- Pappa Radu ? Director Directia Juridica;
- Ungureanu Cristian -Sef Serviciu Achizitii Publice;5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. 1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscal competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anul 2010 si 2011 (in situatia in care bilantul contabil la 2011 nu a fost inregistrat la organele competente, se poate prezenta balanta de verificare la 31.12.2011)., 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii3 ani .- Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 249.540 lei., 3. Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 124.770 lei , fara TVASe va lua in considerare la experinta similara din ultimii 5 ani, doar lucrarile executate si duse la bun sfarsit in aceasta perioada, ultimii 5 ani calculandu-se prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor., 3.Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului deexecutie- Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualeleneconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., 4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) Sef santier;b) Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;, 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei., 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor), 2.Informatii privind masurile de protectiamediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer