Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente cai de acces la heliport (amenajat pe baza sportiva a Liceului Militar Mihai Viteazu din Alba Iulia)


Detaliu pentru invitatia numarul 348150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Numar invitatie: 348150/07.06.2013
Denumire contract: Reparatii curente cai de acces la heliport (amenajat pe baza sportiva a Liceului Militar Mihai Viteazu din Alba Iulia)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258833007, fax: +40 258833007, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, Bld. Revolutiei 1989, nr. 23, Sala de conferinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente cai de acces la heliport (amenajat pe baza sportiva a Liceului Militar Mihai Viteazu din Alba Iulia)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii curente, asfaltare cai de acces la heliport
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 579 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 2000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705, CF 4613342, deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1555, 79 ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Cursul de schimb din lei in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, se constituie prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata intermediare, in procent de 5%. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ;
- restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 Formular 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 Formular 2Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii. Certificat de participare cu oferta independenta Formular 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 1. Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? Cosarca Nicoleta, Director medical - Crainic Dan, Dir. fin.cont.- Marza Diana, Dir. ingrijiri - Onetiu Maria, Sef birou achizitii - Ene Ovidiu, Sef serv. adm. -Dragan Doru, Consilier juridic - Pop Cristina. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant si declararea cifrei de afaceri medie globala in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a lucrarilor din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari-prezentarea a cel putin un document( contracte/ parti relevante contracte/ procese verbale de receptie)/alte documente prin care sa confirme executarrea de lucrari similare, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul) , acordul de subcontractare., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate /documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor, Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezenteiproceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer