Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente Camin VI Observator, str. Observatorului nr. 24 Reabilitare Camin IX Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66 Reparatii curente Camin X Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66


Detaliu pentru invitatia numarul 332883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 332883/01.08.2012
Denumire contract: Reparatii curente Camin VI Observator, str. Observatorului nr. 24 Reabilitare Camin IX Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66 Reparatii curente Camin X Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Babes , nr. 8, Registratura UMF- parter, Cluj-Napoca, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. E. Isac nr. 13, Sala Senatului, etaj 1, Cluj -Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente Camin VI Observator, str. Observatorului nr. 24 Reabilitare Camin IX Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66 Reparatii curente Camin X Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lOT 1 : Reparatii curente Camin VI Observator, str. Observatorului nr. 24lOT 2 : Reabilitare Camin IX Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66lOT 3 : Reparatii curente Camin X Hasdeu, str. B. P. Hasdeu nr. 38-66
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 074.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare esteLot1 Camin VI Observator :2000 leiLot 2 Camin IX Hasdeu :3000 leiLot 3 Camin X Hasdeu :2000 leiForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul in care se va face viramentul este contul de TREZORERIE CLUJ RO76TREZ2165005XXX006882. Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. - In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. III.1.1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractului.Modalitatea de constituire in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formularul 10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catreorganele competenteCertificatul de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale - privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie conform cu originalulCerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentruReglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependentaCerinta nr. 4Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.Formularul 29 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt: RectorProf. Dr. ALEXANDRU IRIMIEDirector gen. admDr. Ec. IOAN POPDirector economicEC. SORINA TECARSef Birou Achizitii ?Inv ?LucrariIng. Nicoleta AlbuSef Serviciu TehnicIng. Emil Pascing. Paul JuhaszSing. Mak IldikoEc. Elena HiriscauCFPEc Simona Mondoc Cerinta nr. 1Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau "conform cu originalul", cu mentiunea ca inainte de a fi declarat castigator , operatorul economic va prezenta documentul in original.Cerinta nr. 2Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara Informatii Generale si declaratia privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani. Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari. Ofertantul va prezenta cel putin un contract similar( sau parti relevante dintr-un contract similar) insotit de procesul verbal de receptie prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de min.100 000.00 lei. Recomandare sau document constatator din partea beneficiarului. Pentru contractele in intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv., Cerinta nr.2Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4 Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 5 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatiiCertificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent., Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14000 Sistemul de management de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer