Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - reparatii curente camine si spatii de invatamant


Detaliu pentru invitatia numarul 331832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 331832/17.07.2012
Denumire contract: reparatii curente camine si spatii de invatamant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201141, fax: +40 232201144, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediulUniversitatii: ?Alexandru Ioan Cuza? Iasi, bd. Carol I nr.11, Sala de Conferinte a Rectoratului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reparatii curente camine si spatii de invatamant
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr.1. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,TG.COPOU?? - CAMINE C1;C2;C4Lot nr.2. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,TG.COPOU?? - REPARATII ACOPERIS CAMIN C1Lot nr.3. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,T.MAIORESCU??- CAMINE C6;C7;C8Lot nr.4. : REPARATII CURENTE CANTINA , ,T.MAIORESCU??Lot nr.5. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,CODRESCU??- CAMINE C10;C11;C12;C13Lot nr.6. : REPARATII CURENTE CAMIN , ,GAUDEAMUS??Lot nr.7. : REPARATII CURENTE CAMIN , ,AKADEMOS??Lot nr.8. : REPARATII CURENTE ACOPERIS BIBLIOTECA DE LITERELot nr.9. : REPARATII CURENTE FACULTATEA DE GEOGRAFIE
II.1.6) CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 163, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lei) : Lot nr.1. = 1380, 00Lot nr.2. = 1480, 00 Lot nr.3. = 3840, 00 Lot nr.4. = 2320, 00 Lot nr.5. = 4160, 00 Lot nr.6. = 3700, 00 Lot nr.7. = 1480, 00 Lot nr.8. = 4140, 00 Lot nr.9. = 680, 00Perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411- Trezoreria Iasi, CUI: 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari, de preferat din Romania, pentru procedura de achizitie aferenta .Formularul nr.F3 ? Sectiunea Formulare si Modele;c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare urmatoarele sume, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata: Pentru Lotul 1:696, 90lei Pentru Lotul 2:749, 30lei Pentru Lotul 3:1921, 70 lei Pentru Lotul 4:1164, 20 lei Pentru Lotul 5:2084, 20 lei Pentru Lotul 6:1856, 90 lei Pentru Lotul 7:747, 20 lei Pentru Lotul 8:2075, 00 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantieiva fi de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA constituita astfel: a) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari(de preferinta din Romania) pentru procedura de achizitie aferenta;emis in conformitate cu Formularul nr.4 ? Formulare si Modele; prezentat in original.b) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 1045/2011 contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante .c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei solicitate in numerar (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500):
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea art.180 / OUG nr.34/2006 - Completare Formular F5 , Sectiunea Formulare si Modele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 - Completare Formular F6 , Sectiunea Formulare si Modele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/2006 -Completare Formular F7, Sectiunea Formulare si Modele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completata in conformitate cu Formularul nr. F8.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Formular F9 , Sectiunea Formulare si Modele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular-tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?care saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertel ; sau sa rezulte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? care saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; sau sa rezulte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele mentionate mai sus. Persoane juridice/ fizice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataPersoane juridice/ fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind media anuala a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, In cazul in care un operator economic depune oferta pentru un lot, cifra medie anuala globala de afaceri din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului pentru care participa la licitatie .In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minimesolicitate pentru loturile pentru care oferteaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similareexecutate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani -In cazul in care un operator economic depune oferta pentru un lot , valoarea lucrarilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotuluipentru care participa la licitatie.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi , valoarea lucrarilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai maredintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la efectivele medii anualeale personalului angajat sia cadrelor de conducere necesare pentru derularea contractului.Declaratie privind efectivele medii anualeale personalului angajat sia cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotite de CV-uri ale personaluluiresponsabil de indeplinirea contractului., Cerinta nr.3Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. -Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001.-Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO14001Certificatele mentionate mai sus se vor prezentain urmatoarele moduri: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -Operatorii economici interesati vor face o solicitare scrisa la sediul Universitatii, ,Al.I.Cuza ??, Iasi- Directia Tehnica, B-dul Carol I, nr.11 sau accesarea www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer