Achizitie publica - ?Reparatii curente cantina sociala Deva ? zona bucatarie si servire social?
Detaliu pentru invitatia numarul 345869
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345869/25.04.2013
Denumire contract: ?Reparatii curente cantina sociala Deva ? zona bucatarie si servire social?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINACod fiscal: 30532255, Adresa: STR CUZA VODA, NR 36, BL 112, Deva, Telefon: +40 254210986, Fax: +40 254210986
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR Cuza Voda, nr.36, BL 112, Deva, Romania, cod postal: 330021, telefon: +40 254210986, fax: +40 254210986, persoana de contact: CRISTINA ELENA HORVAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR Cuza Voda, nr.36, BL 112, Deva, Romania, cod postal: 330021, telefon: +40 254210986, fax: +40 254210986, persoana de contact: CRISTINA ELENA HORVAT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Administrare Piete.Targuri, Cantina Deva)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii curente cantina sociala Deva ? zona bucatarie si servire social?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reparatii curente cantina sociala Deva ? zona bucatarie si servire social? , la cantina sociala din Deva, str. Titu Maiorescu nr. 24, jud. Hunedoara.Se vor executa lucrari de reparatii si reamenajare spatii la parterul cantinei.Se va interveni la instalatiile electrice interioare, instalatia de gaz, canalizare exterioara si interioara si instalatiile sanitare de la parter.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 995 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6599, 90 lei, 2% din val. estimata a contractului, fara TVA; perioada de valabilitate =90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;constituire: prin viramentbancar sau instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara, in contul : RO71TREZ3665006XXX005964, cod fiscal 30532255, la trez. Deva.Se va prezenta in original instrumentul de garantare(formular anexat) pana la data si ora deschiderii ofertelor(extrasul de cont de la trez. Deva).Neprezentarea dovezii constituirii garantiei departicipare la deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata prin prezenta documentatie de atribuire-efect: descalificarea automata a ofertantului.Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. IMM-urile (formular anexat)-reducerea cu 50% prev. de art. 16 alin (2) din L. 346/2004;retinere sau returnare de catre autoritatea contractanta conform cu prev. art.87-88 din HG 925/2006 actualizata, conf.art. 278^1, alin.(1), lit.(b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Data echivalentei leu/valuta: data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% (IMM-uri 5%) din valoarea fara TVA, conf art . 89, art.90 alin.(3), art.91 si art.92 alin.(4) din HG 925/2006. Constituirea prin : - instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale( HG nr. 1045/19.10.2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011 si 2012) sa fie de minim 659990 lei. In sustinerea acestor valori ofertantii vor prezenta documente in copie cu mentiunea conform cu originalul. ? Prezentarea ultimelor trei bilanturi contabile sau extrase de bilant (2010, 2011 si 2012) in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organismele abilitate sau declaratii privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.-Fisa de informatii generale ? (formular anexat)Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat recent, acesta va prezenta informatiile referitoare la o perioada, incepand cu data de cand isi desfasoara activitatea comerciala.Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual BNR leu/euro, astfel: 2010:1 euro = 4, 2099 lei ; 2011 :1 euro = 4, 2379 lei ; 2012 :1 euro = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declar. privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, de natura celor definite in caietul de sarcini, continand valori, perioade de prestare si locul de executie pentru cele mai importante lucrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.In cazul unei asocieri se va lua in calcul insumarea tuturor contractelor prezentate de fiecare asociat ( formular anexat)- Din lista solicitata mai sus, ofertantul va prezenta contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 329995 lei fara TVA.- ?Experienta similara ?- formular anexat- Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic va prezenta in sustinerea dispozitiei asupra utilajelor/echipamentelor necesare necesare, in functie de situatia specifica fiercarui utilaj in parte, copii dupa oricare dintre urmatoarele documente: acte de proprietate/contract de inchiriere/contract de concesiune/angajament de punere la dispozitie. ( formular anexat)- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006 (completare formular anexat). Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.- Prezentarea unei listecuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor.Sef de santier ? studii superioare tehnice (in domeniul constructiilor)Se vor prezenta : ? Diploma de studii in copie cu mentiunea conform cu originalul;Responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat de MDRT in domeniul I - Constructii civile;Se vor prezenta: ?Atestat emis de MDRT si legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelorprezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Responsabil pentru domeniul instalatii electriceAutorizat A.N.R.E. (instalatiiinterioare si exterioare) minim gradul IIB. Se vor prezenta: ? CV- ul semnatResponsabil pentru domeniul instalatii gaze naturaleAutorizat A.N.R.E. (instalatiiinterioare si exterioare) minim gradul IID. Se vor prezenta: ? CV- ul semnat;Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Responsabil cu controlul calitatii? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;.Nota :1.Declaratia de disponibilitate se va completa de catre fiecare persoana de mai sus-formular anexat.2.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Subcontractantii- Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie.(completare formular anexat) - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - (completare formular anexat).Fiecare subcontractant va completa: -Declar. privind calitatea de participant la procedura ?(completare formular anexat)-Inform. generale ? (completare formular anexat)Inainte de incheierea contractului cu Autoritatea contractanta, ofertantul castigator va trebui sa prezinte contractele incheiate cu subcontractantii , in cazul in care parti din contract urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti.Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180, 181 lit.a), c^1) si d).Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - (completare formular anexat), dupa caz; se completeaza de catre liderul Asocierii.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca asociatii isiasuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul Asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului cu aceasta din urma.- (completare formular anexat)Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Sit. personala , Capacit. de exercitare a activitatii profesionale , Situatia economico-financiara si Capacit. tehnica si/sau profesionala.Oferta comunaIn cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la ? Criterii de calificare. In situatia castigarii procedurii de catre o oferta comuna, autor. contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul cu Autoritatea contractanta se va incheia cu liderul de Asociatie desemnat de acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului conf. clauzelor stipulate in acesta.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul. In conf. cu standardele privind asigurarea calitatii, se vor prezenta in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001/2008, sau echivalent, in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pt.domeniul de activitate care face obiectul contractului.ISO 14001 sau echivalent , in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului.In cazul unei asocierii, certificatele de calitate se vor prezenta de catre fiecare membru al asocierii, individual, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul Serviciului PublicAdministrare Piete, Targuri, Cantina Deva, str.Cuza Voda, nr. 36, bl.112, cod 330021, tel/fax :0254210986 si prin mail la adresa : [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 08:45