Achizitie publica - Reparatii curente cimitir Ghencea
Detaliu pentru invitatia numarul 337715
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337715/17.10.2012
Denumire contract: Reparatii curente cimitir Ghencea
Stare procedura: Suspendata(din 30.10.2012 10:17)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente cimitir Ghencea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatie vor trata capela, corpul administrativ, imprejmuirea cimitirului
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 576 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 10 000 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participaresume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006,
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului - prin retineri succesive in conformitate cu prevederile art 90 alin 3 HG 925/2006 modoficat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4); - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3); - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5)-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic5. Ene Camelia - insp. specialitate6. Iliescu Marioara - insp sp.7. Bagu Mihai ? imsp. sp.8. Membrii consiliului General al Municipiului Bucuresti care au aprobat HCGMB nr. 66 din 23.03.2012, respectiv: Bacainan Irimie Gabriel; Chiri Mariana; Cosma Roxana Maria; Cruceanu Elena; Deaconescu Cristinel; Gaf-Deac Ioan; Gorodea Tiberiu Silviu Ioan; Ilie Petre; Iovici Victor Teodor; Iva?cu Tiberiu; Mihailovici Virginia; Murg Calin; Neagu Mihai; Neme? Carmen Ionela; Parvu Cosmin Gabriel; Popa Grigore Ioan; Pop Romeo Teodor; Prioteasa Doru; Raicu Mircea Cristian; Radoi Silviu George; Raileanu Marius Nicolae; Stan Nicu?or; Toma Veronica; Tudor Popescu Cristian; ?ica Hora?iu Florin; UntaruVirgil; Vladan Florin Lauren?iu; Voicu Mihai;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Cazier fiscal al operatorului economic (sau certificat echivalent - pentru persoanele juridice straine) - in conformitate cu HG 31/2003, in original, copie "conform cu originalul" sau copie legalizata.- Cazier judiciar al operatorului economic asa cum este prezentat in Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original, copie "conform cu originalul" sau copie legalizata- Imputernicire data de asociati liderului de asociere, Formular 14; - Declaratie privind subcontractantii, Formular 12; - Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria IMM, Formular 15 1. Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 - In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Se va co, pleta Formular 24, Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 1 000 000 lei. Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor., Fisa de informatii generale se va completa Formularul 6. Se vor prezenta Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani Convesria se va realiza la cursul mediu anual indicat de BNR pt fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate pune la dispozitia derularii contr. personalul tehnic de specialitate de mai jos (Form. 10): - minim 1 muncitor calificatca mozaicar; . Pentrupersoana nominalizata in Formularul 10 se va prezenta: -diploma de specialitate in domeniu- in copie legalizata/ in copie lizibila?conform cu originalul?; -CV-ul prezentat va purta numele in clar si semnaturaa persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?; -atestate, licente, etc, valabile la data depunerii ofertelor - Declaratie de disponibilitate - se va prezenta Formularul 11. O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan., Prezentarea a cel putin un contract, in copie derulat in ultimii 5 ani(2007, 2008, 2009, 2010 si 2011), din care sa rezulte ca operatorul economic a dus la bun sfarsit (cfm art 13 din Ord ANRMAP 509/2011)lucrari similare de constructii civile in val. de minim 500 000 lei fara TVA. Prestarea se confirma prin prezentarea unorcertificate documente, in copie, emise de beneficiar. Se va completa Formularul 7 Ofertantul va prezenta pentru contractul propus la experienta similara: contract in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?; procese verbale in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?; recomandari sau certificate constatatoare in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?., Informatii privind tertii sustinatori financiari- DACA E CAZUL Cfm. art 190 OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinm prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Se va completa Formular 25Formular 25, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate pune la dispozitia derularii contr. personalul tehnic de specialitate de mai jos (Form. 10): - Responsabil santier :1 pers inginer cu experienta specifica in constructii civile de 3 ani; - Resp. CQ in domeniul constructii civile cu decizie de numire din partea ofertantului :1 pers inginer;Pentru fiecare persoana nominalizata in Formularul 10 se va prezenta: -diploma de specialitate in domeniu- in copie legalizata/ in copie lizibila?conform cu originalul?; -CV-ul prezentat va purta numele in clar sisemnatura persoanei respective, si vor avea inscrisamentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?; -atestate, licente, etc, valabile la data depunerii ofertelor - Declaratie de disponibilitate - se va prezenta Formularul 11. O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan., Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va completa Formular 12, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere - se va prezenta Formularul 9 din sectiunea Formulare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate pune la dispozitia derularii contr. personalul tehnic de specialitate de mai jos (Form. 10): - inginer R T E in domeniul constructii civile :1 pers;Pentrupersoana nominalizata in Formularul 10 se va prezenta: atestatul valabil la data depunerii ofertelorO persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent pentru activitati de lucrari in constructii, implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelor Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabile la data deschiderii ofertelor, Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 14001- sau echivalent pentru activitati de lucrari in constructii, implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma sigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelorAtestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in caren acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 15:40