Achizitie publica - REPARATII CURENTE CLADIRE CAMIN CULTURAL IN LOC. NAPRADEA SI AMENAJARE SPATIU VERDE ADIACENT
Detaliu pentru invitatia numarul 346063
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346063/29.04.2013
Denumire contract: REPARATII CURENTE CLADIRE CAMIN CULTURAL IN LOC. NAPRADEA SI AMENAJARE SPATIU VERDE ADIACENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NAPRADEA (PRIMARIA COMUNEI NAPRADEA)Cod fiscal: 4495042, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 23, Napradea, Telefon: 0260/646175, Fax: 0260/646175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA NAPRADEA, STR. PRINCIPALA NR. 23, Napradea, Romania, cod postal: 457255, telefon: +40 260646175, fax: +40 260646175, persoana de contact: POP EUGENIA. Program de lucru: 8:00-16:00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA NAPRADEA, STR. PRINCIPALA NR. 23, Napradea, Romania, cod postal: 457255, telefon: +40 260646175, fax: +40 260646175, persoana de contact: POP EUGENIA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE CLADIRE CAMIN CULTURAL IN LOC. NAPRADEA SI AMENAJARE SPATIU VERDE ADIACENT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente la Caminul Cultural din localitatea Napradea, judetul Salaj, si amenajare spatiu verde adiacent, cu respectarea cerintelor din documentatia postata pe SEAP.Valoarea estimata a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute) este de 270.744 lei fara TVA. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 20.000 lei fara TVA, reprezentand 7, 39% raportat la valoarea estimata a contractului.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 744 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de 5.414 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formular nr.19), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO56TREZ5645006XXX000748 deschis la TREZORERIA JIBOU. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru a beneficia de prevederile L 346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM). Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se completeaza Formular nr. 20.Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/ 14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 14 ?Imputernicire? pentru semnatarul ofertei;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular nr. 1); Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.; Certificat de cazier judiciar al societatii.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (model - Formular nr. 2)- Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat in parte;
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale;(certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident)Pentru persoanele juridice / fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice / fizice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 22); Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat in parte;5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3); Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: FODOR VASILE ? PrimarCIURTE AUREL VASILE ? Viceprimar si Consilier localROMOCEA TRAIAN ? ContabilNEGREAN VALERIA ? SecretarPOP EUGENIA - Consilier in aparatul de specialitate al primaruluiTIBIL MARILENA - InspectorBARBUR VASILE, BARSAN VIOREL, BECEA CRISTIAN, BORBIU AVEL, FARCAS PETRU, FEDER TRAIAN, GROZA DORIN, HUSIAN FLORIN, IANC VASILE, PINTEA MARIAN ? Consilieri locali.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOrice operator economic, indiferent de nationalitate, are dreptul de a participa la procedura de atribuire, individual sau intr-un grup de operatori.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat, sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere (Formular nr. 13A). In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare: - Formular nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Formular nr. 13 - Informatii despre Asociere si Formular nr. 13A - Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere;
- Formular nr. 16 - Acord de subcontractare.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Incazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3(trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 500.000 lei.Documente care sustin criteriul de calificare: a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 23b)Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012, in copie lizibila, cumentiunea ?conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente si / sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara.Pentru anul 2012, autoritatea contractanta nu impune prezentarea bilantului contabil, lasandu-se la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Cerinta nr. 2Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara pentru executie, dintr-un contract avand ca obiect domeniul de activitate licitat, in valoare minima de cel putin 270.744 lei fara TVA, lucrari executate in ultimii 5 ani.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?. In cazde neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din H.G. 925/2006, declaratieinitiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute laart. 176 din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: a)Inspector de protectia muncii si responsabil PSI - Certificat de absolvirecursuri SSM;b)Sef de santier - inginer/subinginer constructii civile;c)Responsabil tehnic cu executia - Atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate in conformitate cu prevederile Ordin MLPTL nr.777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;d)Responsabil privind controlul calitatii (CQ) numit prin decizie interna.Nota: 2. Aceeasi persoana nu poate fi nominalizata ca personal cheie de catre doiofertanti diferiti pentru o pozitie in cadrul contractului, chiar daca respectivapersoana este angajata part-time la fiecare dintre ofertanti.3. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, vor fi respinse., Cerinta nr. 4 (daca este cazul)Informatii privind subcontractantii., Cerinta nr. 5 (daca este cazul)Informatii despre asociere., Cerinta nr. 6Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) siart.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate licitat.Se vor lua in considerare doar acele certificate valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de certificare. Totodata, vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. De asemenea ofertantii vor fi respinsi din cadrul procedurii daca au certificatele mai sus mentionate, dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cele specificate mai sus sau nu sunt cuprinse si domeniile solicitate mai sus.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru domeniul de activitate licitat.Se vor lua in considerare doar acele certificate valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de certificare. Totodata, vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. De asemenea ofertantii vor fi respinsi din cadrul procedurii daca au certificatele mai sus mentionate, dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cele specificate mai sus sau nu sunt cuprinse si domeniile solicitate mai sus.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare asociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2013 08:41