Achizitie publica - Reparatii curente drumuri satesti in comuna Leu, jud.Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 333421
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333421/09.08.2012
Denumire contract: Reparatii curente drumuri satesti in comuna Leu, jud.Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LEUCod fiscal: 4553631, Adresa: Str. Puturi, Nr.2, Leu, Telefon: +40 0251373259, Fax: +40 0351814274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Puturi, Nr.2, Leu, Romania, cod postal: 207350, telefon: +40 0251373259, fax: +40 0351814274, persoana de contact: Ion Alexandrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: Primaria comunei Leu, jud.Dolj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente drumuri satesti in comuna Leu, jud.Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente drumuri satesti in comuna Leu, jud.Dolj
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de partic. 5.400 leiPer. de valab. a gar. de particip. este 90 zilede la data limita de depunere a ofertelor.?Mod. de constit.: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. In sit. in care garantia se constit.prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicip. se va vira in contul: RO25TREZ2915006XXX012121, cod fiscal 4553631 deschis la Trezoreria Craiova.?Retinerea gar. de partic.: in cond. prev.de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in cond. art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in sit. prev. de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 2.749 lei.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului, in caz contrar oferta nu se va deschide si se va respinge in sedinta de deschidere.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.4 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.d)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular BDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Cristescu Iulian2.Alecu Viorica Madalina3.Bidireac Mariana4.Barcu Costel5. Dinca Roma6. Eliescu Puiu Marcu7. Iliuta Aurel8. Mendea marin9. Nedea Marius10.Patru Emil11.Onea Amdrei12.Vasile Botofei Auras13.Vladucu Iona) Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 se solicita a fi indeplinita de catre eventualii subcontractanti.b) Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 va fi depusa si detertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Cerinta obligatorie1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani : minim 540.000 lei- Prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2010si 31.12.2011 vizate de organele in drept.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara : un contract similar de min. 270.000 lei fara TVA., Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economicDocumente care atesta detinerea (dotareproprie/inchiriere/angajament/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului.Note: a) Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b) Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa doveeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigur, Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr.5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului? un inginer/subinginer de specialitate(drumuri)? un responsabil tehnic cu executia ( RTE) (specialitatea drumuri)? un responsabil cu calitatea ( CQ)Pentru fiecare dintre specialisti se solicita: Pentru inginer/subinginer de specialitate: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta in domeniul lucrarilor supuse licitatiei ? lucrari de drumuri);Pentru responsabil tehnic cu executia : atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (lucrari de drumuri), legitimatie in termen de valabilitate, copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), declaratie de disponibilitate in original, CV;PT resp. cu calit.: copie dupa contr. individ.de munca (contr.de colab.sau angajament) decizie de numire, decl.de disponib.in original, CV). Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiIn conformitate cu standardele privind managementul calitatii, se vor prezenta copiidupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001( sau echivalent) in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiAutoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, astfel: certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) in domeniul lucrarilor supuse licitatiei .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 09:54