Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente Hale ale Facultatii de Stiinta si Ingineria Materialelor


Detaliu pentru invitatia numarul 337266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 337266/12.10.2012
Denumire contract: Reparatii curente Hale ale Facultatii de Stiinta si Ingineria Materialelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278680-2288, fax: +40 0232230009, persoana de contact: Adrian Grecu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Facultatea de Stiinta si Ingineria Materialelor, B-dul Prof.dr.docent D.Mangeron nr.41 , parter, sala Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente Hale ale Facultatii de Stiinta si Ingineria Materialelor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si reabilitare: Compartimentari usoare -glasvand din Al , si policarbonat, prevazut cu doua usi; Repararea pardoselilor cu mortar; Sapaautonivelatoarepebazadeciment; Aplicarea unui covor pvc pentru trafic intens termosudat; Zugraveli lavabile la pereti si tavane, pe tencuieli existente; Zugraveli lavabile cu tencuiala acrilica pentru exterior, la glafurile interioare; Confectionat simontattamplariemetalicainterioara-usaglisanta; Cofectionat si montat tamplarie exterioara (ferestre) din aluminiu culoare visiniu si alb (la cercevelele ochiurilor mobile), cu bariera termica, geam dublu isolator; Cofectionat si montat tamplarie exterioara (usi) din aluminiu culoare visiniu, cu bariera termica, geam dublu izolator, cu amortizor; Vopsitul in culoare de ulei alcorpurilor de radiatoare la constructii existente; Vopsitulconductelor de instalatii cu vopsele de ulei; Refacerea trotuarelor cu resturile umplute cu mastic de bitum
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5241, 90 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO12TREZ406504601X000731- Trezoreria Municipiului Iasi sau depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari, are termen de valabilitate egal cu durata perioadei de garantie a lucrarii.Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente in original/coipe legalizate/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente: - in luna anterioara deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este dupa data de 25 ale lunii;
- cu doua luni anterioare deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este inainte de data de 25 ale lunii;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autorityatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata la notariat.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic Ec. Mariana Crivoi, membrii Comisiei de Intocmire si Verificare a documentatiei de atribuire si Comisiei de evaluare a ofertelor: Conf. univ. dr. ing. Iulian Ionita, Prof. univ. dr. ing. Costica Bejinariu, Conf.univ.dr.ing. Gheorghe Badarau, Prof. univ. dr. ing. Dan-Gelu Galusca, Ing. Elena Apostol, Ing. Petru Rotaru, Ing. Adrian Grecu .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit. a, lit. c1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate de tertul sustinotor - daca este cazul.Declaratia privind neicadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentatein traducere legalizata.Noat: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractant, pentru confirmare Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, (Formularul 9) insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariCertificarile vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca acestea au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 9 din sectiunea Formulare., Lista cuprinzand subcontractantiia) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 10 din sectiunea Formulare. Ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 9001 unu sistem de management al calitatiiOfertantul are implementat si mentine, ISO 14001 un sistem de management al calitatii mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer