Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente la caminele studentesti nr.1, 2 si 3 (lucrari de igienizare), conform caiet de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 334000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DIN PITESTI
Numar invitatie: 334000/21.08.2012
Denumire contract: Reparatii curente la caminele studentesti nr.1, 2 si 3 (lucrari de igienizare), conform caiet de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DIN PITESTICod fiscal: 4122183, Adresa: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Telefon: +40 348453113, Fax: +40 348453123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 348453113, fax: +40 348453123Secretariat Rector, camera 37.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Pitesti, Str. Targu din Vale nr.1, Pitesti, cod. 110040, SALA SENATULUI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente la caminele studentesti nr.1, 2 si 3 (lucrari de igienizare), conform caiet de sarcini
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -reparatii tencuieli driscuite pe zidarie de caramida si beton;
-glet de ipsos pe tencuieli driscuite;
-scoaterea zugravelilor vechi de pe pereti;
-vopsitorii pe baza de acetat de polivinil;
-stat de hidroizolatii pe suprafete orizontale la terase
II.1.6) CPV: 45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare ?2.177, 22 lei-in situatia in care se depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, garantia de participare se va retine conform art.2781, alin.1 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- perioada de valabilitate a garantiei de participareeste 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- garantia de participare se poate constitui prin- virament bancar ( cont bancar: RO 08TREZ0465005XXX003514, deschis la Trezoreria Pitesti, Cod Fiscal 4122183) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- recomandabil din Romania-, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, cu respectarea prevederilor art.86 din HGR nr.925/2006;
-in cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA;
- modul de constituire a garantiei de buna executie: conform H.G.nr.925/2006 - art.90, alin.(1)si H.G.nr.1.045/2011, respectiv: -3% din pretul contractului fara TVA se depune intr-un cont (la dispozitia autoritatii contractante) deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia in cel mult 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului;
-2 % din pretul contractului fara TVA se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi;
- garantia de buna executie se restituie astfel: -70? in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-rest.de 30? din val. garant., la expir. per. de garant. a lucr. exec., pe baza proces.-verbal de recep. finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 12Asi/sau Cazier judiciar-Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G.nr.34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006: Cerinta obligatorie: completare Formular 12B.-Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.nr.34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaInformatii privind calitatea de participant la procedura: Ofertantii vor prezenta Formularul 12C si Formular 2-Certificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contratante: Rector-Prof.univ.dr.Ionel Didea, Prorector cu Relatii cu studentii-C-tin Draghici, Director Economic -Claudia Burtescu, D.G.A, Ing.I.Brostescu, Sef Serv.Achizitii Publice-Costel Trandafirescu, Consilier juridic-Luminita IlinaOfertantii vor prezenta Formularul 3Certificat de atestare fiscala emis de Finantele Publice: -Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane fizice/juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate executarea lucarilor solicitate prin prezenta proceduraDocumentul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de transmitere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane fizice/juridice straine -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si balanta de verficare la data de 31.05.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate in ultimii 5ani care trebuie sa contina datele de identificare ale beneficiarului, denumirea lucrarii, valoarea contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale Informatii privind managementul calitatii- Ofertantul trebuie sa detina Certificat privind managementul calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: formula de calcul si alte detalii sunt date in anexa caiet de sarcini atasat ca document
Termen de executie
30
Descriere: Term. max. de executie=1 luna ? formula de calcul si alte detalii sunt date in anexa caiet de sarcini atasat ca document
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer