Achizitie publica - REPARATII CURENTE LA INSTALATIILE SCB PE RAZA SECTIEI CT4 DEVA ? INSTALATII CED
Detaliu pentru invitatia numarul 329047
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329047/08.06.2012
Denumire contract: REPARATII CURENTE LA INSTALATIILE SCB PE RAZA SECTIEI CT4 DEVA ? INSTALATII CED
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, str.Garii nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, cam.232, cod postal 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE LA INSTALATIILE SCB PE RAZA SECTIEI CT4 DEVA ? INSTALATII CED
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea pichetilor, a bobinelor de joanta distruse si a cablurilor cu rezistenta de izolatie necorespunzatoare din statie, cu cabluri de semnalizare cu izolatie si manta de PVC si armatura din banda de otel, pozarea lor in sapatura, subtraversarea liniilor prin tuburi PVC de tipul greu, introducerea in postul de comanda si in cutiile terminale, efectuarea capului de cablu, mufarea acestora cu mufe termoretractabile, conform celor prezentate la capitolul 3 ? Solutii tehnice adoptate ? din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 536.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. pt. particip. este de 8.490 lei pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la termenul limita de primire a ofertelor si se constituie: a) prin OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara sau a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ;b) dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare pot fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip. 4.245, 36 lei conf. Art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 compl. si modif.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului fara TVA pt.o per. de 24 de luni.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane : Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis cu maxim 30 de zile de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru constructii montaj, reparatii si intretinere instalatii SCB valabila la data deschiderii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 );
-Ofertantii au obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic feroviarpe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.Persoana juridice/fizice straine : Cerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru constructii montaj, reparatii si intretinere instalatii SCB valabila la data deschiderii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 ) sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- Operatorii economici trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2009, 2010 si 2011 vizat si inregistrate de organele competente., - cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fiede cel putin 848.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Informatii privind capacitatea tehnicadeclaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Ofertantii vor complecta Formularul L din Sectiunea Formulare, b) experienta similaraPrezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor complecta Formularul E din Sectiunea FormulareSe vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate., c)Experienta similara se va demonstra prin prezentarea cel putin a unui contract de executie lucrari de reparatii la instalatii SCB (instalatii CED) in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 424.000 de leiFormular E2 din Sectiunea Formularese vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate (din care sa rezulte experienta similara solicitata), indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotite de proces verbal de receptie a serviciilor sau recomandaredin partea beneficiarului., d) declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantii vor complecta Formularul I din Sectiunea Formulare, e) Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora., OBSERVATII : Toate certificatele, autorizatiile, agrementele, procesele verbale, recomandarile si documentele mentionate mai sus vor fi prezentate in original la solicitarea comisiei de evaluare, pentru confruntare cu documentele depuse in oferta. Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie, Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;, OBSERVATII :
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:36