Achizitie publica - Reparatii curente la regularizare si indiguire rau Viseu la Viseu de Sus ? mal drept, CSA 34-33, Sistem Hidrotehnic Tisa jud. Maramures
Detaliu pentru invitatia numarul 337296
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337296/11.10.2012
Denumire contract: Reparatii curente la regularizare si indiguire rau Viseu la Viseu de Sus ? mal drept, CSA 34-33, Sistem Hidrotehnic Tisajud. Maramures
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.10.2012 11:48)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Prin Decizia nr. 257/29.10.2012Conducerea ABA Somes-Tisadispune: Anularea din lipsa de fonduri bugetare, incepand cu data de 29.10.2012 a tuturorprocedurilor de achizitie de lucrari cuprinse in PGA siLISTA DE SURSE PROPRII pentru anul2012 , inclusiv cele aflate in derulare.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente la regularizare si indiguire rau Viseu la Viseu de Sus ? mal drept, CSA 34-33, Sistem Hidrotehnic Tisajud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de regularizare si indiguire rau Viseu- mal drept-in zona localitatii Viseu de Sus, Jud. Maramures
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 828 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5000 leiPentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM (Formularul 32)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 90 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formularcompletat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, potrivit art.278 indice 1 litera a, din OUG 34/2006autoritatea contractanta va retine contestatorului1% din garantia de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin3, din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG nr.925/2006, cu modificariel si completarile ulteioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formularul 3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care se va avea in vedere neincadrarea in literele a, c si d din art. 181/OUG nr. 34/2006 potrivit Legii 279/20113.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) inclusiv tertul sustinator trebuie sa completeze ? Formularul 6. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate la pct.VI.3 - alteinformatii.7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 7. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. In cazul in care se prezinta certificatul in copie, AC va solicita ofertantului clasificat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa Informatii Generale, Declaratii/documente din care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar (cash - flow) ?inceperea lucrarilor pentru o perioada de 2 luni de la inceperea lucrarilor in valoare de 165414, 00 lei, Declaratie privind asigurarile din care sa reiasa ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in contractDeclaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrariLista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabile la data depunerii ofertelor atit pentru proiectare cit si pentru executia lucrarii, Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabile la data depunerii ofertelor pentru executia lucrarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 12:49