Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ''Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj Napoca -Etapa I ''


Detaliu pentru invitatia numarul 327231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 327231/18.05.2012
Denumire contract: ''Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj Napoca -Etapa I ''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr.3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264596030, fax: +40 264431575, persoana de contact: Viorica Muresan, Lucia Lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor, nr 3 Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ''Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj Napoca -Etapa I ''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ''Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj Napoca -Etapa I '' -conform anexei 1
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 489, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.part.47.300lei pt.toate loturile(val/lot se regaseste in sect. de inf suplim pt lotul aferent).Per.de valab.a gar.de part.vafi cel putin egala cu per.de valab.a of.si va fi irevoc.Gar.de part.poate fi constit.in urm.forme: instr.de garan.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/de asig, care se prez.in orig. in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Dc.emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prez.in anexa traducerea autoriz.si legaliz.;instr.de gar.prez.in orig.poate fi expr.si in euro astfel incat sa echivaleze gar.solicit.in lei la cursul BNR pt.data 27.03.2012 resp.1 euro=4, 3688 ei;instr.de gar.emis in cond.legii tb.sa prev.ca plata se va face neconditionat, in urm. sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna executie in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig.ofertantul a refuzat sa semneze ctrct.de achiz.pub.in per.de valab.a of.d)autorit.ctrctanta.va apl.prev.art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine este de 1% din val.est.cf.inf suplim din anexa B cu loturile/lot. In cazul in care se depune bilet la ordin/fila CEC (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr.7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari;(formular 18) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la trez., cu respec.art.90, alin.(3)din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: VICEPRIMAR cu atributii delegate de primar-RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluareLASZLO ATTILA, membrii comisiei: VIRGIL PORUTIU , LUCIA LUPEA, ADRIAN RAULEA, IOAN BOGDAN6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP7) Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conform Formular C;Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii oferteiPersoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata;In cazul in care ofertantul nu si-a depus bilantul aferent anului 2011, se vor prezenta: documente justificative prin care ofertantul sa faca dovada indeplinirii solicitarii autoritatii; Se permite probarea situatiei financiare pentru anul 2011 prin orice alte mijloace considerate relevante de catre ofertant., Demonstrarea capacitatii financiareAvand in vedere ca termenul de plata al facturilor este conform contractului-maxim 150 zile, se solicita operatorilor economici dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflowde executie a lucrarii pe perioada derularii contractului /lot;suma solicitata pentru acces la resurse/ bonitate este egala cu valoarea estimata pentru fiecare lot in parte la care se doreste participarea. In cazul in care un ofertant participa pentru mai multe loturi, cerinta privind accesul la resurse/ bonitate este suma valorilor estimate pentru fiecare lot la care se doreste participarea.-Operatorul economic poate utiliza prevederile legale in privinta, angajamentuluii ferm de sustinere financiara ? din OUG 34/2006 modificata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani; Se solicita: copie dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta , o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. - recomandari din partea beneficiaruluiPentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara-copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor- recomandare din partea beneficiaruluiDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata), Ofertantul tb sa faca dovada ca a executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini; exp similara se prezinta din maxim 3 contracte cu val. cumulata in lei fara TVA, astfel: lot 1-35.000, 2-35.000, 3-60.000, 4 45.000, 5 -35.000, 6- 55.000, 7- 112.000, 8- 30.000, 9- 45.000, 10- 45.000, 11- 45.000, 12 -40.000, 13 -60.000, 14- 35.000, 15 -45.000, 16 -35.000, 17 -30.000, 18 -45.000, 19 -35.000, 20 -45.000, 21-45.000, 21-45.000, 22 -20.000, 23 - 60.000, 24 -85.000, 25 -50.000, 26 -60.000, 27 -45.000, 28 - 70.000, 29 -45.000, 30 -95.000, 31 - 65.000, 32 -85.000, 33 -95.000, 34 -60.000, 35 -60.000, 36 -60.000, 37 -20.000, 38 -50.000, 39 -45.000, 40 -45.000, 41 -20.000, 42 -30.000, 43 -45.000, 44 -45.000, 45 -35.000, 46 -45.000, 47 -60.000.Dc un ofertant participa pt mai multe loturi va prezenta experienta similara(contracte, procese verbale, recomand, alte doc)distinct pentru fiecare lot la care se participa, Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat sicadrelor de conducere., Responsabil tehnic cu executiaSe poate prezenta doar declaratie privind disponibilitatea, Informatii privind asocierea, daca este cazul, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Ofertantul ca ofertantul sa faca dovada ca dispunede minim 6 muncitori pentru fiecare lot(lucrare) in parte.In cazul in care participa pentru mai multe loturi, avand in vedere ca lucrarile se vor executa concomitent, se vor prezenta echipe de 6 muncitori distincte pentru fiecare lot. certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., certificat ISO 14001sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer