Achizitie publica - Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca, etapa III
Detaliu pentru invitatia numarul 337951
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337951/23.10.2012
Denumire contract: Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca, etapa III
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: muresan viorica, adriana magurean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante str. Motilor, nr.1-3, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca, etapa III
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca, etapa III, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 598, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantumul stabilit pentru fiecare lot in parte Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa Formularul 11. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine este de 1% din valoarea estimata, conform valorilor stabilite pentru fiecare lot in parte. Garantia de participare se va depune cu OP in contul contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), sau prin fila CEC; acestea trebuie confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7. perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.5% din val.ctractului.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un conr deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data depunerii ofertei4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: PRIMAR-EMIL BOC, viceprimari ANNA HORVATH, GHEORGHE SURUBARU. presedinte comisie de evaluare VIRGIL PORUTIU , membrii comisiei: ADRIANA MAGUREAN, IOAN BOGDAN, BUDAI REKA AGOTA, LIANA PANEA, VIORICA MURESAN, IOANA POPESCU, MIHAI ILISIU, MARCELA COCIS, BOGDAN POPA; director economic OLIMPIA MOIGRADAN, Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena .6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 4.a)-4.b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, Cerinta minima de calificare/lot: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pentru perioada impusa(2 luni)/lot);suma solicitata ca dovada cash-flow este egala cu valoarea estimata pentru fiecare lot in parte la care se doreste participarea. Sumele in lei solicitate ca dovada cash-flow pentru fiecare lot sunt precizate in sectiunea ''loturi'' pentru fiecare lot in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani; Se solicita: copie dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta, o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. -cel putin o recomandare din partea beneficiarului Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara -copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare - copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor - recomandare din partea beneficiarului Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata), Ofertantul tb sa faca dovada ca a executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini; exp similara se prezinta din maxim 3 contracte cu val. cumulata in lei fara TVA sau echivalent euro, astfel: lot 1-46.000, 2-36.000, 3-52.000, 4- 14.000, 5 -32.000, 6- 216.000, 7- 60.000, 8- 8.000, 9- 49.000, 10- 17.000, 11- 46.000, 12 - 14.000, 13 - 2.500.Se solicita: copie dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta , o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. - recomandare/ documente constatatoare din partea beneficiarului (Formular C4).Fisa privind experienta similara (Formularul B4), Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, Responsabil tehnic cu executia.cerinta minima de calificare/lot: Ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de minim 6 muncitori . In cazul in care participa la mai multe loturi avand in vedere ca lucrarile se vor executa concomitent, ofertantul va prezenta aditional un grafic ce va cuprinde loturile/personalul/executia lucrarilor/ durata de executie. Din acest grafic trebuie sa rezulte ca ofertantul poate duce la indeplinire lucrarile/loturile castigate cu personalul declarat, respectand durata de executie impusa., Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii- daca este cazul., Informatii privind asocierea - daca este cazul certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., certificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:21