Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente-Laborator si Ambulatoriu de specialitate


Detaliu pentru invitatia numarul 341042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Numar invitatie: 341042/14.12.2012
Denumire contract: Reparatii curente-Laborator si Ambulatoriu de specialitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 233741917, fax: +40 233741963, Secretariat; persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Str.Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 233741917,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente-Laborator si Ambulatoriu de specialitate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de tencuieli obisnuite(umede) interioare si exterioare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 421, 845 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8436.90 lei(cu declaratie IMM 4218.45 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: OP in contul RO24TREZ 4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman. Instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin(3) lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art.36 alin(1) lit.a din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 4218.45 lei.
Garantie de buna executie
In procent de 5%(cu declaratie IMM 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie se va constitui in urma din urmatoarele forme: OP in contul RO24TREZ 4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman. Instrument de garantie irevocabil emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor legale in vigoare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului, conform art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr.5 din fisierul "Modele de formulare", insotit de urmatoarele documente: -Cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-Cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.- Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.6 din fisierul "modele de formulare".3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform Formularului nr.7 din fisierul "modele de formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr.7.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin. ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere juridice sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.-Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de demonstra indeplinirea cerintelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate, nu este reprezentantullegal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. -Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.-Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.-Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: -Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu 421.845, 00 lei.Nota: -Cerinta se va indeplini cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de legea nr.346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre eiindeplineste conditia de IMM.-Conversia lei/valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte in ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formularul nr.13 din fisierul "modele de formulare". Se va depune documentul care atesta detinerea (in dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)a utilajelor, instalatiilor, echipamentelortehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului., -Asocierea.Este permisa asocierea mai multor op.ec.in vederea depunerii unei of. comune.Aut.contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata numai incazul incare of. comuna este declarata castigatoare.In cazul unei asocieri ofertantii vor prezenta un acord de asociere Formularul 15 si anexa la formularul 15 din fisierul"modele de formulare", intocmit si semnat de fiecare asociat in parte care va consemna partea/partle din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar.Liderul va prezenta asocierea atat in etapa de ofertare catsi incea de contractare.Cand un grup de op.ec. depun of.comuna criteriilede calificare/selectie care se cumuleaza sunt: situatia economica-financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala, modul de prezentare a of.tehnice sia of.financiare.In caz.asocierii ofertantii asociati nuau dreptul de adepune pe linga oferta comuna alte ofertin mod individualsau in alta asociere Neprezentarea acordului de asociere cuprecizarile mentionate atragedescalificarea, 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reaiasa daca lucrarile au fost executate in conf.cu normele profesionala in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru demonstrarea experientei similare op.economici vor prezenta dovada executarii in ultimii 5 ani a minim un contract similar ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de min.421845 lei fara TVA., 2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)sef punct de lucru;b)respensabil tehnic cu executia, numit prin decizie interna a operatorului economic.Pentru fiecare specialist op.economic va prezenta CV-uri cu semnatura persoanei in original, copii dupa contractele individuale de munca/contractele de colaborare(in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului) cu mentiunea "conform cu originalul".Este permisa deasemenea si prezentarea unui angajament, iar in cazul in care ofertantul este declarat castigator va incheia contract individual de munca., -Subcontractantii.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind partea din contract care urmeaza sa fie indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora. Formularul nr.14 din fisierul "modele de formulare".Subcontractantii se vor identifica conform art.11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare(anexa la formularul 14) din care sa reiasa clar partea din contract pe care op.economic doreste sa subcontracteze conf.art.180 alin(3)din OUG 34/2006.Documentele insusite de partile implicate in subcontractare, vor fi legalizate numai la cererea achizitorului si numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare.Ofertantul si subcontractantul vor semna o declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare vor legaliza acordul de subcontractare. -Certificat ISO 9001-sau echivalent.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine certificatul din seria ISO 9001 sau echivalente, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Se vor accepta si ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de certificare, ca raportul de audit a fost finalizat si din care reiese ca ofertantul va primi certificarea., -Certificat ISO 14001 -sau echivalent. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine certificatul din seria ISO 14001 sau echivalente, in domeniul executiei lucrarilorce fac obiectul contractului, emise de organisme de certificare a sistemului de management, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Se vor accepta si ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de certificare, ca raportul de audit a fost finalizat si din care reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer