Achizitie publica - Reparatii curente parcare Spital Clinic Judetean de Urgenta Tirgu Mures, judetul Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 331227
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331227/06.07.2012
Denumire contract: Reparatii curente parcare Spital Clinic Judetean de Urgenta Tirgu Mures, judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures din municipiul Tg. Mures, str. Primariei nr.2, etaj 1, sala consilierilor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente parcare Spital Clinic Judetean de Urgenta Tirgu Mures, judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract prevede realizarea de lucrari de reparatiila parcarea Spitalui Clinic Judetean de Urgenta Tirgu Mures, judetul Mures, care constau in : - frezarea suprafetelor degradate si a acelor suprafete care impiedica scurgerea apelor de pe platforma de parcare spre gurile de scurgere existente;
- demontarea bordurilor, urmata de remontarea si completarea lor, la cotele proiectate;
- realizarea de imbracaminti noi atat pentru zona de parcare cat si pentru trotuare;
- ridicarea la nivel a capacelor caminelor de vizitare si a gurilor de scurgere;
- semnalizarea orizontala si verticala a accesului in parcare prin plantare de indicatoare rutiere si aplicarea de marcaje rutiere.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 805 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4.276, 10 lei. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: virament bancar in contul A.C nr.RO11TREZ4765006XXX000224 la Trezoreria Tg MS, cod fiscal 4322980 sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin.(1), din HG.925/2006, cu modif.si complet.ulterioare, trebuie sa prevada ca va fi irevocabila (se va prezenta in original) si ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin.(3), lit."a" - "b"din H.G 925/2006. Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al O.P cu viza bancii. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul ACde a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ?art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;?art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2.138, 05 lei.Ofertantii tip I.M.M, conform L346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, cu modificarile ulterioare, care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original : o declaratie pe proprie raspundere cu nr mediu anual de salariati si cifra de afaceri pe2011, atasatgarantiei de particip. ( cond minime Formular 23)
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.Mod de constituire: retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, conform art.90, alin.(3) din HG.925/2006, sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG.925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin.(3), lit."a" - "b", din HG.925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Mod de restituire: conform prevederilor art . 92 alin (4) din HGR nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, formularul nr.2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, formularul nr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul nr.55. Declaratia privind calitateade participant la procedura, formularul nr.4.6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Lokodi Edita Emoke, Presedintele CJ Mures; Szabo;Arpad, Vicepresedintele CJ Mures; Cristian Ioan Chirtes, Vicepresedintele CJ Mures; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor; consilieri judeteni: Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Borsan Doru Aurelian, Cioban Cristian Augustin, Ciotlaus Ionela, Csep Eva Andrea, Eros Csaba, Ferent Tiberiu Nicolae, Filimon Vasile, Giurgea Teodor, Gombos Geza Csaba, Havrilet Nicolae, Hulpus Ioan, Ilyes Toth Alexandru, Kakasi Alexandru, Kardos Mihaela, Magyarosi Erzsebet, Masca Aurelia, Moldovan Teofil, Mora Akos Daniel, Orban Laszlo; Levente, Pokorny Vasile Stefan, Pop Aurel Mircea, Popa Marius Ciprian, Porutiu Mihail, Radu Mircea, Roatis Chetan Ana Daniela, Seracu Ieronim, Szalkay Iosif Carol si Tatar Bela si urmatorul personal din aparatul de specialitate al C.J. Mures: Alin Marginean , Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Gorea Mihaela, Sin Daniela, Savu Felicia Maria , Ignat Ionel, Bartha Zsolt, Gaspar Levente, Nirestean Diana, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Bojthe Irina, Plesa Adrian. Aceste persoane vor fi mentionate si in formularul nr.6 .In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDocumentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrezentarea a cel putin a unui contract al carui obiect a fost executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari de reabilitare/intretinere drumuri asfaltate in cadrul carora s-au executat si covoare bituminoase.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copie / copie legalizata /copie conforma cu originalul dupadocumentul/informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie lucrari prezentat ca experienta similara/ document constatator sau Certificarea de buna executieDocumentele vor contine obligatoriu cel putin date referitoare la: tipul lucrarilor executate;obiectul contractului si a actului aditional ( daca este cazul ) si codul CPV.durata contractului/perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului;
-respectarea/nerespectarea termenelor din graficul de executie, asumate la incheierea contractului.Modul de indeplinire a contr/calificativ, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice a tuturor ofertantilor parteneri asociati? formular nr.8 din cadrul Sectiunii Formulare.Numarul de mijloace de transport si utilaje necesare in vederea realizarii contractatului va fi stabilit de catre ofertant.Pentru mijloacele de transport, utilaje si echipamente tehnice inchiriate se va depune contractele de inchiriere, conventiile de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie pentru utilajele respective, valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierii Formularul 8 trebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati., Declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport, utilaje si echipamente tehnice declarate in anexa la formularul nr.8 sunt in stare de functionare, au inspectiile tehnice periodice efectuate la timp si pot fi mobilizate pentru aceasta lucrare in cel mult 2(doua) zile de la data primirii ordinului de incepere a executiei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente edificatoare pentru dovedirea valabilitatii starii tehnice a utilajelor.Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere(model propriu), in original., Declaratie pe proprie raspundere privind personalul de conducere considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Pers minim solicitat: a. Sef santier (responsabil de lucrare) ? absolvental unei Facultati de Constructii (inginer sau subinginer);b.Responsabil tehnic cu executia (inginer sau subinginer) atestat in oricare din specialitatile corespunzatoare domeniului de constructii II (conf Ordin 777/2003, cap.3 art.9) ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate ? pers autorizata sau numita prin Dispozitie sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate (inginer sau subinginer). Situatiile de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de responsabilul tehnic cu executia si de responsabilul cu asig calit.; d.Topograf - pers cu studii de specialitate, ce va desf activit de trasare a cotelor si dimens lucrarii.Pentru persoanele enumerate se solicita CV-urile., In conformitate cu prevederile art.190, alin(2).In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Acord de subcontractareDeclaratie si lista cuprinzand subcontractantii, cu partea subcontractatain exprimare procentuala, cu specificarea exacta a partii din contract care va fi executata de fiecare subcontractant ? In cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, atunci la semnarea contractului cu autoritatea contractanta, ofertantul declarat castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii declarati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatii (daca e cazul): Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Acordul de asociere va indica participarea (in procente)la executarea lucrarii si tipul de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul asociatiei.Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratis de pe SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 11:06