Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente sali operatie la spitalul judetean de Urgenta, strada Tudor Vladimirescu


Detaliu pentru invitatia numarul 329054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 329054/08.06.2012
Denumire contract: Reparatii curente sali operatie la spitalul judetean de Urgenta, strada Tudor Vladimirescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: 0253214006, Fax: 0253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, sala D
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente sali operatie la spitalul judetean de Urgenta, strada Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii curente sali operatie la spitalul judetean de Urgenta, strada Tudor Vladimirescu,
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 023.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participare10.000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Valabilitatea :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 13 la prezenta documentatie.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ; garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initialacare se depune de contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractuluifara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Calinoiu Ion ? presedinte, Rabu Vasile-vicepresedinte, Stricescu Daniela - director, Bajmatara George Cosmin - director adjunct, Marcau Costel ?director, Vladoescu Liliana ? sef serviciu, si consilieri judeteni: ANGHELOIU RADU ADRIANRABU VASILEBARBULEA VALERICABALAN VASILEBALOI TUDORBOLDOR-FLITAN CORNELIUCOJOCARU ELENACRACIUNESCU IONDASCALU DUMITRUDIACONESCU PUIUDRAGOI ALECUFLORESCU CIPRIAN ADRIANGRIVEI GHEORGHEGARJOABA CORNELIUMAIOREANU ANDREI PETRISORMANTOG IONELMARES DUMITRUMIHAI CONSTANTINMILOSTEANU GHEORGHEMITESCU GHEORGHEMOTA IUSTINORZAN GHEORGHEPAVEL NELUPASARIN OVIDIU DRAGOSPOPA VALENTINPOPESCU CORNELIURADUCU IONRETEZEANU CONSTANTINSARAPATIN ELVIRATEODORESCU ION CLAUDIUTROTEA TIBERUVULPE IONComisia de evaluare: Gauca Elena- Letitia ? presedinte comisia de evaluare, Mezdrea Constantin Bogdan ? membru comisia de evaluare, Feroiu Ioan? membru comisia de evaluare, Carbunescu Gheorghe ? membru comisia de evaluare, Isuf Leontin ? membru comisia de evaluare, Nistorescu Dana ? membru de rezerva comisia de evaluare, Savescu Daniela? membru de rezerva comisia de evaluare, Penciu Ramona? membru de rezerva comisia de evaluare; A. Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial? original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Documentele solicitatela aceasta sectiunese vor putea depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea ultimului bilant contabil (copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)- fisa de informatii generale ? cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind confirmarea lucrarilor, insotita de lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- copii conform cu originalul dupa minim un contract de executie lucrari siminim unproces verbal de receptie a lucrarilor;
- Executarea lucrarilor se va confirma prin prezentarea a minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta 2: Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, necesare pentru indeplinirea contractului ;, declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: -sef santier- resp, tehnic cu executia, atestatMLPLT (MDRT)- ing. instalatii- ing.constructii-specialist atestat Autoritatea de Reglementare in domeniul Energiei (A.N.R.E );
-specialist atestat Autoritatea Nationala de Reglementare aGazelor Naturale(A.N.R.G );Nota: Pers.de specialit. treb. sa aiba experienta de minim un contract similar, mai putin responsabil tehnic cu executia.O persoana poate fi nominalizata pentru unul sau mai multe din domeniile solicitate, daca prezinta autorizatiile/ atestatele pt. acestea.- Copii dupa actele de studii si autorizatiile/atestatele profesionale ale persoanelor propuse in lista;
- CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Angajamentul de participare al persoanelor responsabi, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei., certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer