Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente scoala Scheiu de Jos


Detaliu pentru invitatia numarul 349959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ludesti (Primaria Ludesti)
Numar invitatie: 349959/05.07.2013
Denumire contract: Reparatii curente scoala Scheiu de Jos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ludesti (Primaria Ludesti)Cod fiscal: 5359111, Adresa: Comuna Hulubesti, judetul Dambovita, Ludesti, Telefon: 0245730642, Fax: 0245730642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Ludesti, Sat Telesti, Comuna Ludesti, judetul Dambovita, Ludesti, Romania, cod postal: 137250, telefon: +40 0345527186, fax: +40 0345527186, persoana de contact: Neagoe Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ludesti, Sat Telesti, Comuna Ludesti, judetul Dambovita, Ludesti, Romania, cod postal: 137250, telefon: +40 0345527186, fax: +40 0345527186, persoana de contact: Neagoe Marius
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente scoala Scheiu de Jos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii curente la scoala Scheiu de Jos, conform proiectului tehnic si al documentatiei atasata in format electronic.Diverse si neprevazute aferente contractului de de achizitie publica este de 10% din valoare, adica in suma de 17.855, 5 lei, suma ce se adauga la valoarea estimata de 160.699, 5 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3.000, 00 leiValabilitatea garantiei de participare: 90 de zile (valabila pe toata durata ofertei)Modalitati de constituire: - Se va constitui garantia de participare conform art. 90, alin. (1) din HG nr. 925/2006-Contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, se va retine garantia conform prevederilor art. 278, ind.1 din UOG 34/2006.Restituirea garantiei de participare: - ofertantului castigator conform legislatiei in domeniu- ofertantilor necastigatori conform legislatiei in domeniuEchivalarea leu/euro se va face la data acceptarii si publicarii invitatiei de participare de catre operatorul SEAP.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: -prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante sau societate de asigurari (conform modelului din Formularul nr. 11 - Scrisoare de garantie de buna executie), care devine anexa la contract conform prevederilor legii.-prin retineri de catre autoritatea contractanta din valoarea facturii/facturilor emise la plata conform prevederilor HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind naincadrarea in art.69 indice1 din OUG 34/2006 - se va completa si semna olografic;Declaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006 - se va completa si semna olografic;Declaratie referitoare la participarea cu oferta independenta conf. Ord. 314/2010 - se va completa si semna olografic;Declartie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va completa si semna olografic;Conform art. 69, indice1 din OUG 34/2006, persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Dinca Laurentiu-Mihail, Viceprimar - Andrei Sandu, Secretar comuna - Zamfira Sorin, Contabil - Barbu Tanase, Neagoe Marius - Consilier achizitii publice. Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Mod de dovedire: i) Se va atasa original sau copie legalizata dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz) si toate modificarile intervenite pana la data deschiderii ofertelor.ii) Se va atasa, in original sau copie legalizata, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acest certificat sunt valbile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a presta serviciile avand: - codul 45: Lucrari de constructii cladiri (cod CAEN rev.2)In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala decat valoarea estimata a contratului de 178.555, 00 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul echivalentul leu/euro este 1 euro = 4.22635 lei, conform HG 834/2009, punctul 5, lit. b);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 (cinci) ani, 1 contract de lucrari similara, a carui valoare sa fie egala cu valoarea estimata a contractului (sau echivalentul leu/euro este 1 euro = 4.22635 lei), de 178.555, 00 lei, conform HG 834/2009, punctul 5, lit. a). Ofertantul trebuie sa prezinte sistemul propriu de conducere si sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent si certificat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer