Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii curente si inteventii la constructii si instalatii


Detaliu pentru invitatia numarul 333635
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 333635/14.08.2012
Denumire contract: Reparatii curente si inteventii la constructii si instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada N. Iorga, nr. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750/250545, fax: +40 252323685, persoana de contact: REGISTRATURA / BIROUL REPARATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Drobeta Turnu Severin, Strada Nicolae IORGA, NR. 1, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente si inteventii la constructii si instalatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executarea lucrarilor?Reparatii curente si inteventii la constructii si instalatii?
II.1.6) CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 346, 946.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
constituirea garantiei de participare in cuantumde: 26.928 lei. Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in cat. IMM (daca este cazul), in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante, sau prininstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 1) sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres 1. valoarea, 2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; 3. caracterul irevocabil si neconditionat al garantiei de participare;4. dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci candofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine suma de 5126, 94 leiin cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant ca nefondata, conform art.278 1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO12 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Suc. Mehedinti.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri, din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie a contractului se constituie prin doua instrumente de garantare, emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentate de executant, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea contractului la sediul achizitorului, care se vor constitui ca anexa la contract, un instrument pentru partea de 70% din valoarea contractului si un instrument pentru partea de 30% din valoarea contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea instrumentului de garantare pentru partea de 70% din valoarea contractului trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului, respectiv 12 luni, iar valabilitatea instrumentului de garantare pentru partea de 30% din valoarea contractului trebuie sa fie egala cu perioada de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: -Formular 3 , in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazutala art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnic de catre un tertsustinator, sustinatorul are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.2. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, : -Formular 4 , in originalDocumente de confirmare: 1. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnatura si stampila.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata catre bugetul localdin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnatura si stampila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).In cazul existentei unor datorii, ofertantii vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadarii in termen.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGG nr.34/2006.Cerinta nr.3. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG 34/2006actualizata - Formular 5 in originalPersoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Gheorghe DULCEA -DIRECTOR GENERAL RAAN, - Mariana SIMION - DIRECTOR DIRECTIE ECONOMICO-FINANCIARA RAAN, - Marian MARCU ? DIRECTOR DIRECTIE TEHNICA RAAN, - Angelica POPESCU ? SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE RAAN- Ex., - Iulian RAICU- SEF SERVICIU CONTENCIOS JURIDIC RAAN- Ex., - Cornelia BLINDU-SEF SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATEA RAAN- Ex.- Marius Cristian PREDA ? DIRECTOR - Sucursala ROMAG-PROD, - Cristina PANDURU ? DIRECTOR ADJ. ECONOMIC - Sucursala ROMAG-PROD, - Mihai PATRASCU- DIRECTOR ADJ PRODUCTIE- Suc.ROMAG-PROD, - Florin Ionut DRACEA- DIRECTOR ADJ. MEA Sucursala ROMAG-PROD, - Viorel BIRLOIU - SEF SECTIE 1 - Sucursala ROMAG-PROD , - Gabriel STEFANA -SEF BIROU REPARATII - RAAN-Ex., - Stan SMARANDACHE- SEF SECTIE6 - Sucursala ROMAG-PROD , - Diana POPESCU- BIROU REPARATII ? RAAN-ex, - Ionel EPURAN- SERVICIUL CONTABILITATE - Sucursala ROMAG-PROD , - Amalia MIHART- SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N. ? Ex., - Emilia VIOR - SERVICIU MEA Sucursala ROMAG-PROD, - Giorgiana CIOVICA- SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N. ? Ex., - Ioan Dorin FUSU ? SEF SERVICIU PROIECTARE - Sucursala ROMAG-PROD- Mircea BOBEI- SERVICIULPROIECTARE - Sucursala ROMAG-PROD- Rodica CHERESDI - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE -R.A.A.N.-EX., Conditie de calificare: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr.4. Prezentare , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) -Formular 6.Cerinta nr.5. Prezentare ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?-Formular 7 Cerinta nr.1.A. Persoane juridice/fizice romaneOfertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: prezentare Certificat constatator emis de ORC emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita depunere ofertedin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea conf cu originalul .Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca acesta a fost prezentat in copie), la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catretertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.c. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.B. Persoane juridice /fizice straineOf. vor prezenta certificate/doc. emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani.Prezentare Formular nr. 8 - ?Fisa de informatii generale?cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceri globala din ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiufinanciar incheiat .In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua inconsiderare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadeiefective de activitate.Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe careoperatorul economic trebuie sa o indeplineasca.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2009 - 1 euro= 4, 2373 lei;2010 - 1 euro= 4, 2099 lei;2011 - 1 euro= 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe va completa si prezenta Formular 9- ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?si anexei acestuiacuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr.2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani minim un contract, care a avut ca obiect executia de lucrari similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie.Pentru a se face dovada experientei similare la ofertant se vor face copii dupa contract, proces verbal de receptie, recomandare/ certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale pentru contractul prezentat ca experienta similara.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract ce contin informatii relevante si care dovedesc indeplinirea cerintei minime obligatori.Nota: Sintagma ?duse la bun sfarsit" va fi interpretata in conformitate cu prevederile ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011., Cerinta nr. 3Informatii privind dotarea tehnica.Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita ca nivel minim: 1. existenta unei baze de productie materiale (organizare de santier) in zona, in care sa existe- platforma de utilaje, magazii de materiale, spatii sociale pentru personal (vestiar, grup sanitar, etc).2. posibilii ofertanti trebuie sa detinamateriale din urmatoarele grupe : conducte din otel;conducte din beton;materiale pentru preparare beton la fata locului;tuburi de gresie antiacida;materiale pentru instalatii sanitare si de incalzire(furtune, armaturi, conducte de instalatii interioare, garnituri si inele de etansare, lacuri si vopsele).3., Cerinta nr. 3 continuare3.o gama diversa de utilaje de interventie care pot asigura toate tipurile de interventii din urmatoarele game: utilaje pentru efectuare sapaturi si epuismente; taiat si sudat conducte metalice; compactat; transport (pamint, beton si alte materiale); preparare si turnare betoane;scule de mina de mica mecanizare; dotari specifice pentru protectia muncii si PSI., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 5Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Cerinta nr.7Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Se va completa si prezenta -Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si acordul acestora ? in original, Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul), Informatii privind asocierea ( daca este cazul).- ? Acord de asociere ? - in original , daca este aplicabil.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare s numai daca o astfel de masura reprezinta conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Un ofertant nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie atuturor ofertelor in cauza.;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca t Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat, iar din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea privind implementarea Sistemului de Management conform standardului ISO 9001, poate fi calificat in etapa de evaluare a ofertelor., Document privind certificarea implementarii unui sistem de management de mediu in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.Ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat, iar din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea privind implementarea Sistemului de Management conform standardului ISO 14001, poate fi calificat in etapa de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer