Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI ? ZONA CENTRAL-SUD-EST


Detaliu pentru invitatia numarul 321379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 321379/09.03.2012
Denumire contract: REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI ? ZONA CENTRAL-SUD-EST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/480, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI ? ZONA CENTRAL-SUD-EST
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 22
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza proiectarea lucrarilor de reparatii curente strazi si executia lucrarilor de reparatii curente si a lucrarilor de intretinere strazi din municipiul Ploiesti ? zona CENTRAL-SUD-EST cuprinsa intre strazile: Carpati, Valeni, Ghe. Doja, Apelor, Garlei, Mihai Bravu, Avantului, Paraul Dambu, inclusiv Cartier Rosenthal-Cartier Rafov, Ghighiului, B-dul Petrolului, Mimiului, CF, Rudului, Cuza Voda, conform cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 478, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 120.000 lei- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr. 925/2006.Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 2, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
-Cuantum: 10% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent-Mod de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre executant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul, fara TVA, al contractului subsecvent.- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularului 4 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Andrei Liviu Volosevici - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul Cristian Dumitru - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Nicoleta Catalina Bozianu - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Teodora Marin - Director Directia Tehnic Investitii;
- d-l Liviu Gheorghiu - Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare;
- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 6, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 9.200.000 lei, Valoare cash-flow de minim 2.300.000 lei, Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Executarea in ultimii 5 ani, in baza unui singur contract, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru in valoare de minim 4.600.000 lei (fara TVA), Declaratia si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Prestarea in ultimii 3 ani, in baza unui singur contract, de servicii de proiectare similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului, Personal specializat - cerinte minime: - 1 proiectant - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 2 ingineri/subingineri autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?;
- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?;
- 1 Sef de santier ? inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 1 inginer/subinginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 1 coordonator SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca);
- 10 asfaltatori;
- 10 muncitori necalificati., Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Dotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie topo;
- program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica;
- 1 buc. statie de mixturi asfaltice cu capacitate de minim 120 t/h;
- 1 buc. repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;
- 2 buc. cilindru compactor;
- 1 buc. autogreder;
- 1 buc. freza de asfalt;
- 3 buc. autobasculanta;
- 1 buc. excavator;
- 2 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer