Achizitie publica - REPARATII CURENTE STRADA PRELUCA KM 0+000-KM0+893, comuna Pingarati, judetul Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 336064
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336064/25.09.2012
Denumire contract: REPARATII CURENTE STRADA PRELUCA KM 0+000-KM0+893, comuna Pingarati, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pangarati(consiliul Local al Comunei Pangarati)Cod fiscal: 2612960, Adresa: Comuna Pangarati judetul Neamt, Pangarati, Telefon: 0233240317, Fax: 0233240317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Pangarati judetul Neamt, Pangarati, Romania, cod postal: 617305, telefon: +40 233240317, fax: +40 233240317, persoana de contact: Lungu Bordea Petru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Pangarati judetul Neamt, Pangarati, Romania, cod postal: 617305, telefon: +40 233240317, fax: +40 233240317, persoana de contact: Lungu Bordea Petru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE STRADA PRELUCA KM 0+000-KM0+893, comuna Pingarati, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII CURENTE STRADA PRELUCA KM 0+000-KM0+893, comuna Pingarati, judetul Neamt - CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 529, 073.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 10000.00 lei, si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara de preferat din Romania sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86(4) si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO44TREZ 4915006XXX000155, confirmata(certificata) de banca emitenta.Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse fiind considerate inacceptabile.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie/instrumentul de garantare va fi emis/a in numele liderului de asociere.Incazulofertantilor IMM, garantia de participare va fi 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120zile-perioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada explicit situatiile ce prezinta culpe ale persoanei garantate respectiv atunci cand: a)Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile lucraroare de la semnarea contractului;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)Depune o contestatie care este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor caz in care se va retine suma in lei in conformitate cu art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Pentru aceasta contractantul are obligatia de a deschide, in maxim 5 zile lucrartoare de la semnarea contractului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va fi depusa o suma initiala reprezentand 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul nr.2 din sectiunea Formulare, Acord de asociere(daca este cazul)-In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa formularul nr.3 din sectiunea Formulare.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul nr.4 din sectiune Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar ? Lungu Bordea Petru; Viceprimar ? Ardeleanu Constantin; Secretar ? Gabriel Antoniu ; Contabil ? Brocea Vanica; Jitaru Victor-consilier, Jitaru Ioan - consilier; Radu Constantin-consilier; Piclea Elena-consilier; Cretu Viorel-consilier; Timofte Elena-consilier, Nedelcu Isabela- consilier, Ghelasa Dumitru-consilier, Vasiliu Augustin-consilier, Ungureanu Gelu-consilier, Nistor Dumitru-consilier, Surdu Jenica-consilier, Nechifor Constantin-consilier, Milea Elena-consilier. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta formularul nr.6 din sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru prestarea lucrarilor ce fac obiectul contractului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate executia de lucrari ce fac obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare cu 1.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl privind personalul.Trebuie sa se asigure cel putin urmatoarele persoane responsabile de indeplinirea contractului: - Coordonator de lucrari(Sef de santier)- 1 persoana; - Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana; - Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana; (Pt Sefuldesantier?diploma de inginer in domeniul constructieidedrumuri;PtResponsabil tehnic cu executia diploma de inginer in domeniul constructiei de drumuri;diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita;Personal responsabil de indeplinirea contractului: CV-uri ale pers.responsabile ce vorfi implicatein contract.Copii dupa diplomele de studii ale persoanelor responsabile implicate in contract.diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita;Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract(contracte de munca, colaborare, servicii)Atestat/Autorizatie in cf.cu prevederile legale pt Responsabilul Tehnic cu Executia, in dom lucrarilorde drumuri, vala, Decl privind personalul.Trebuie sa se asigure cel putin urmatoarele persoane responsabile de indeplinirea contractului: - Coordonator de lucrari(Sef de santier)- 1 persoana; - Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana; - Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana; (Pt Sefuldesantier?diploma de inginer in domeniul constructieidedrumuri;PtResponsabil tehnic cu executia diploma de inginer in domeniul constructiei de drumuri;diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita;)Sa fi executat in ultimii 5 ani lucrari de drumuri in cadrul unui contract cu o valoare de 500.000 lei.(Copie a inf.relevante ale contractului de lucrari prezentat ca similar impreuna cu PVb de receptie la terminarea lucr.sirecomandare din partea beneficiarului.), Lista utilajelor necesare executiei lucrarii in deplin accord cu devizul estimativ al lucrarii., Decl privind subcontractantii. 1.Standarde de asigurare a calitatii- Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente 2.Standarde de protectia mediului- Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 15:58