Achizitie publica - REPARATII CURENTE STRAZI 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 343562
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343562/07.03.2013
Denumire contract: REPARATII CURENTE STRAZI 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: +40 244211363, Fax: +40 244211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Voicu Filofteia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei orasului Boldesti-Scaeni, Calea Unirii nr 67, judetul Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE STRAZI 2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii strazi prin frezare si asternere covor asfaltic.Valoarea estimata a contractului este de 300.000 lei prin urmare oferta se va raporta la acest pret. Valoarea de 450.000 lei reprezinta valoarea contractului cu posibilile suplimentari.Optiuni: Conform art 122 lit j din OUG nr 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 - 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.000 lei; Termen de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: conform prevederilor art 86 alin (1) din HG nr 925/2006. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular nr 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO04 TREZ 5395006 XXX 001682 deschis la Trezoreria Brazi, cod fiscal 2842943. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor.Returnarea grantiei de participare se va face pe baza unei cereri adresate autoritatii contractante in maxim 3 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii- conform art 86 din HG nr 925/2006.In cazul in care ofertantii doresc constituirea garantiei de participare in valuta, data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta se considera cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: conform prevederilor art 90 alin (1) ? (3) din HG 925/2006. In cazul in care garantia de buna exexcutie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel constituit nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului. Dovada constituirii contului de garantie de buna executie se va face in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Eligibilitatea (formular 3) ;2 Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (formular 4) ;3.Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.;4. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.5. Declaratie pe propria raspundere conform, art 69-1 din OUG nr 34/2006 prin care ofertantul declara ca nu are relatii comerciale sau este ruda pana la gradul IV cu persoanele din conducerea institutiei. (formular 5). Persoanele cu functii de decizie: - Bucuroiu Constantin ? primar, Predea Gheorghe ? viceprimar, Tudor Florina ? Neli ? secratarul orasului, Ionescu Elena -contabil sef, membrii comisiei de evaluare: Predea Gheorghe, Nedelcu Mariana si Voicu Filofteia, consilieri: Dumitrescu Emil, Gheorghe Nicolae, Tanasescu Stelian, Isbasoiu Ovidiu, Croitoru Gabriel, Mihalcea Florea, Isbasoiu Constantin, Vasile Adrian, Tudoran Gabriel, Dinica Florin, Bita Paul, Papusa Marius, Lacatus Ioan, Naum Andreea si Dinu Nelu, Birou tehnic : Moraru Mariana.NOTA : In cazul unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele de la punctele 1 ? 5.5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010 prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. (formular 6).NOTA : In cazul unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii.2. Pentru persoanele juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu legislatia in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA : In cazul unei oferte comune, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat comisiei de evaluare in original sau in copie legalizata, la cerere, pentru conformitate, pentru ofertantul clasat pe primul loc.Informatiile cuprinse in Cetificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Documente care atesta statutul de IMM, daca este cazul.3.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu legislatia in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA : In cazul unei oferte comune, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin 600000 lei, conform art 9 lit b) din HG nr 925/2006. NOTA : In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor tuturor asociatilor. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va completa formularul , , Fisa de informatii generale??Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul tehnic de conducere si de specialitateconform art 188 alin (3) lit b) din OUG nr 34/2006.Personal de conducere : prezentarea CV-uriPersonal specializat : Responsabil tehnic cu executia (RT-ist) atestat in domeniul ofertat : - copie documente atestare/ acreditare/ absolvire in domeniile impuse;
- copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii;
- CV si declaratie de disponibilitate I ( original sau copie)NOTA : in cazul unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat/ de care dispunesi ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform art 188 ali (3) lit f) din OUG nr 34/2006., Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculate anterior datei limita de depunere a ofertelor, conform art 188 alin (3) lit a) din OUG nr 34/, Pentru demonstrarea experientei similare se cere ca in ultimii 5 ani sa fi finalizat minim un contract cu lucrarisimilare celor ce fac obiectul prezentului contractin valoare de cel putin 300.000 lei , conform art 9, lit a) din HG 925/2006.Prin sintagma finalizat se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art 14/Ordin 509/2011.Se vor prezenta : Certificari de buna executie conform art 188 alin 3, lit a din OUG 34/2006.Nota : In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati.Pentru echivalenta se va tine seama de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie cu subcontractantii in cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din lucrari, conform art 188 alin (3) lit g) din OUG nr 34/2006. Certificate care atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/document echivalent, in copie.Nota: Standardele de asigurare a protectiei mediului trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Pentru asigurarea standardelor de asigurare a calitatii lucrarilor se solicita: Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/document echivalent, in copie.NOTA: Standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 13:27