Achizitie publica - REPARATII CURENTE STRAZI ASFALTATE SI TROTUARE IN ORASUL OCNA MURES
Detaliu pentru invitatia numarul 332341
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332341/25.07.2012
Denumire contract: REPARATII CURENTE STRAZI ASFALTATE SI TROTUARE IN ORASUL OCNA MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Ocna MuresCod fiscal: 4563228, Adresa: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Telefon: 0258/871257; 0733670584, Fax: 0258/871217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700, telefon: +40 0258871217, fax: +40 0258871217, persoana de contact: SANISLAV NICOLAIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE STRAZI ASFALTATE SI TROTUARE IN ORASUL OCNA MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor repara strazile si trotuarele degradate din orasul Ocna Mures, prin aplicarea de plombe asfaltice sau, daca este cazul, prin asternere de covor asfaltic.
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum - 2400 lei. perioada de valabilitate a garantiei de participare: 1 luna de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire - scrisoare de garantie bancara in original; prin virament cu ordin de plata in contul RO94TREZ0045006XXX001319 deschis la Trezoreria Aiud sau in numerar la casieria primariei. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Daca operatorul economic are calitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de participare si va depune dovada ca are aceasta calitate prin completarea formularului Anexa1 din Ordonanta 27/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA; Garantia de buna executie se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, aceasta devine anexa la contract, iar in cazul in care garantia se va constitui prin retineri succesive din facturile inaintate la plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea de Trezorerie a statului pe raza careia contractantul isi are sediul, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Daca operatorul economic are calitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"3. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: jur. Vinteler Silviu - Primarec. Onac Aida - sef serviciu buget - contabilitateCristea Emilia - controlor CFIJur. Pandor Simion Nicusor - sef serviciu juridic - administrativec. Serbu Ioan - sef serviciu VITLjur. Botezan Ioan - jurist in cadrul serviciului juridic - administrativing. Biris Sorina - inspector in cadrul serviciului urbanism - investitiiec. Morar Viorel - responsabil achizitii in cadrul Primariei Ocna Muresing. Sanislav Nicolaie - arhitect sefprof. Dragut Iosif Augustin- consilier localAron Marin - consilier localSanislav Maria- consilier localMan Florin- consilier localFekete Dionisie- consilier localOltean Dan Gligor- consilier localLeahu Mircea- consilier localIspas Aurel Costica- consilier localPacurar Valeria- consilier localCarunta Elena- consilier localSilip Nicolae- consilier localStoica Alin- consilier localPodariu Pavel Gligor- consilier localPopa Florin- consilier localIacob Cristel- consilier localPopa Ioan- consilier localStanescu Vasile- consilier localVinteler Ioan- consilier localMarele Adrian Cristian - consilier localBarbu Ioan Daniel- consilier localNicoara Marcela Elena- consilier localBaciu Ioan- consilier localHerteg Horea- consilier localJurj Claudia Daciana- consilier localSilip Anca- consilier local4. Certificat pentru participare cu oferta independenta - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"5. Certificate fiscale privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de ORC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta originalul certificatului constatator (sau copie legalizata) in cazul in care a prezentat initial documentul in copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara - se vor prezenta maxim 3 contracte de natura similara in ultimii 5 ani, detinere de freza rutiera cu latime de 600 mm SREN ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 07:10