Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CURENTE STRAZI COMUNA PINGARATI


Detaliu pentru invitatia numarul 287638
Autoritate contractanta
Comuna Pangarati(consiliul Local al Comunei Pangarati)
Cod de identificare fiscala: 2612960
Adresa: Comuna Pangarati judetul Neamt, Pangarati
Telefon: 0233240317
Fax: 0233240317
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REPARATII CURENTE STRAZI COMUNA PINGARATI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REPARATII CURENTE STRAZI COMUNA PINGARATIDS 1282 PRIMARIE KM 0+000 ? 1+520, DS 1283 POLITIE KM 0+000- 0+250COMUNA PINGARATI, JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.04.2011 09:41
Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: primaria pangarati, judetul neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria pangarati, judetul neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 143, 144 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificate de atestare fiscala eliberate de ANAF si autoritatile locale, CUI, Certificat constatator , Bilant contabil , Informatii privind cifra de afaceri , lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani , Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, toate in forma ceruta prin fisa de date a achizitiei, atasata.
SEAP, garantia de participare in valoare de 12.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: Durata de executie a lucrarii
Durata de asteptare
20
Descriere: Lucrarea este multianuala, Suma alocata pentru executie in anul 2011 este de 161.290 lei, exclusiv TVA si se solicita sustinerea din resurse proprii a lucrarilor, de catre ofertantul declarat cistigator pina la decontarea facturilor de catre beneficiar. Intervalul dintre momentul facturarii si momentul decontarii fiind denumit durata de asteptare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer