Achizitie publica - Reparatii curente strazi in lungime de 3,049 km, com. Savinesti, jud. Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 293967
COMUNA SAVINESTI
Cod de identificare fiscala: 2613176
Adresa: strada GENERAL BUNIS , nr.7, Savinesti
Telefon: 0233281572, 0744341067
Fax: 0233281572
Denumire invitatie: Reparatii curente strazi in lungime de 3, 049 km, com. Savinesti, jud. Neamt
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii strazi.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.05.2011 16:34
Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Savinesti, str. General Bunis, nr. 7, com. Savinesti, jud. Neamt, cod 617410 /REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Savinesti, str. General Bunis, nr. 7, com. Savinesti, jud. Neamt, tel: 0233/281573, fax 0233/281574
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 457, 140 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea, decl. privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala eliberate de ANAF si autoritatile locale, CUI, certificat constatator, bilant contabil 2009, informatii privind cifra de afaceri, lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, decl privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, experienta similara, informatii privind personalul angajat in contract, sisteme de calitate ISO 9001, 14001, OHSAS18001 sau echivalente, declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii, toate in forma ceruta prin fisa de date a achizitiei.
Partea scrisa publicata pe SEAP www.e-licitatie.ro, partea desenata va fi ridicata pe suport electronic de la sediul autoritatii contractante.Garantia de participare este de 15000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Durata de executie a lucrarii.
Durata de asteptare
10
Descriere: Lucrarea este multianuala, suma alocata pentru executie in anul 2011 este de 770.000 lei, exclusiv TVA si se solicita sustinerea din resurse proprii a lucrarilor, de catre ofertantul declarat cistigator pina la decontarea facturilor de catre beneficiar. Intervalul dintre momentul facturarii si momentul decontarii fiind denumit durata de asteptare.