Achizitie publica - Reparatii curente strazi in lungime de 4,325 km (Str.Tineretului, Dornelor, Al.Parcului, Bistritei, Pr.Macovei si Cracaului) in com.Savinesti, jud.Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 323573
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323573/05.04.2012
Denumire contract: Reparatii curente strazi in lungime de 4, 325 km (Str.Tineretului, Dornelor, Al.Parcului, Bistritei, Pr.Macovei si Cracaului) in com.Savinesti, jud.Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SAVINESTICod fiscal: 2613176, Adresa: strada GENERAL BUNIS , nr.7, Savinesti, Telefon: 0233281572, 0744341067, Fax: 0233281572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada GENERAL BUNIS , nr.7, Savinesti, Romania, cod postal: 617410, telefon: +40 0233281573, fax: +40 0233281574, persoana de contact: Ilasi Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Savinesti, Str.General Bunis, nr.7, Loc.Svinesti, Jud.Neamt-Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii curente strazi in lungime de 4, 325 km (Str.Tineretului, Dornelor, Al.Parcului, Bistritei, Pr.Macovei si Cracaului) in com.Savinesti, jud.Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractul il constituie executia lucrarilor de reparatii curente a strazilor, conform cerintelor caietelor de sarcini, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire a contractului de lucrari " Reparatii curente strazi in lungime de 4, 325 km (Str.Tineretului, Dornelor, Al.Parcului, Bistritei, Pr.Macovei si Cracaului) in com.Savinesti, jud.Neamt".
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 749, 263 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 28.000 lei, iar pentru IMM-uri 14.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% (5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului1) Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006- Formular A. 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular B. 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular O.Persosnele cu functie de decizie sunt: Horciu daniel, primar;Dumitrachi Brindusa, secretar;Vasilache Rodica, contabil;Ilasi Elena, Bendris Constantin; Nistor Rita;Galan Alina;Toronila Maria - comisia de evaluare4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular U. 5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010-Formular C.6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele compentente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.500.000 lei. In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. IMM-urile beneficiazade reducerea pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%. In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art 16 alin 2 din Legea nr 346/2004.b)Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani .cerintele obligatorii pentru situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor din asociere. Lucrarea este multianuala, suma alocata pentru executie in anul 2012 este de 1.391.129 lei exclusiv TVA si se solicita sustinerea din resurse proprii a lucrarilor, a unui cah flow in valoare de 1.358.134 lei pe o perioada de 9 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate, care sa contina cel putin un contract similar de executie semnat/incheiat si/sau inceput avand ca obiect lucrari de reparatii curente strazi, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.749.263lei fara TVA.Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract comodat) insotita de copia xerox a certificatului de inmatriculare, actul de proprietate, chirie sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora;Avand in vedere specificul lucrarilor de drumuri se impune necesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor a unei statii de mixturi asfaltice sau a unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice. La aceste lucrari se impune si dovada detiner Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de management al calitatii - certificat ISO 9001 ?privind sistemul de management al calitatii pentru lucrari de drumuri si poduri ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de mediu - certificat ISO 14001 - privind sistemulde management de mediu pentru lucrari de drumuri si poduri (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 12:32