Achizitie publica - REPARATII CURENTE STRAZI ORAS BOLDESTI-SCAENI
Detaliu pentru invitatia numarul 324540
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324540/20.04.2012
Denumire contract: REPARATII CURENTE STRAZI ORAS BOLDESTI-SCAENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: 0244/211363, Fax: 0244/211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Natalia Mares
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oresului Boldesti-Scaeni, Calea Unirii nr. 67, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CURENTE STRAZI ORAS BOLDESTI-SCAENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Frezarea, asfaltarea si ridicarea la cota a capacelor caminelor.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 6500 lel.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 .Pentru virament bancar se va utiliza contul Primariei Boldesti: RO04TREZ5395006XXX001682 deschis la Trezoreria Brazi, cod fiscal: 2842943. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Compartimentului Achizitii Publice, in maxim 3 zile de la incheierea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea, fara TVA, a contractului .- Mod de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre executant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul, fara TVA, al contractului .- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularelor 3 si 4 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Bucuroiu Constantin - Primarul orasului Boldesti-Scaeni;
- d-nul Predea Gheorghe - Viceprimarul orasului Boldesti-Scaeni;
- d-na Tudor Florina Neli - Secretarul orasului Boldesti-Scaeni;.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 6, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoareacifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 650000 lei.Nota: Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anulrespectiv, dupa cum urmeaza: - cursul mediu leu/euro 2008 = 3, 6827;
- cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373;
- cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099;
- cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularearesurselor detinute de toti asociatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 aniDeclaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de catre oricare dintre asociati., Experienta similaraExecutarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari similare in valoare de cel putin 325000 lei (fara TVA)- se vor prezenta copii de pe: contract/parti relevante din contract, procesul verbal de receptie partiala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala semnat fara obiectiuni de beneficiar (in care se va mentiona valoarea lucrarilor receptionate), recomandare din partea beneficiarului sau alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului si valoarea lucrarilor similare executate.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de catre oricare dintre asociati., Dotarea tehnicaDeclaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Decratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul dispune in derularea contractului., Informatii referitoare la personalul tehnic de conducere si specialitatePersonal specializat-cerinta minima Responsabil Tehnic cu Executia Lucrarilor in domeniul ofertatSe vor prezenta: -copii ale documentelor de absolvire siatestare RTEL in domeniul ofertat;
- copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii;
-un angajament de participare;
-CV-uri si declaratii de disponibilitate (in original sau copie)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru lucrarile supuse ofertarii.In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Standarde de asigurare a calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management al calitatii pentru lucrarile supuse ofertarii.In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: vezi Modul de prezentare a ofertei financiare
garantia de executie
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 12:39