Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii curente strazi (plombari cu mixtura asfaltica) din orasul Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 323028
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL NASAUD
Numar invitatie: 323028/29.03.2012
Denumire contract: ?Reparatii curente strazi (plombari cu mixtura asfaltica) din orasul Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL NASAUDCod fiscal: 4347887, Adresa: Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, Telefon: 0263/361026, Fax: 0263/361029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, Romania, cod postal: 425200, telefon: +40 0263361026, fax: +40 0263361029, persoana de contact: Primaria orasului Nasaud, Piata Unirii, nr. 15, cam. 11, oras Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Nasaud, Piata Unirii, nr. 15, oras Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii curente strazi (plombari cu mixtura asfaltica) din orasul Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparare a partii carosabile a strazilor din orasul Nasaud (plombare cu mixtura asfaltica Ba 16), pe o suprafata totala de 3330 mp
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Potrivit art. 431 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui invitatii/anunt de participare in S.E.A.P.? Cuantum garantie de participare se retine conformprevederilor art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 si este de 2500 lei (50% pentru IMM, respectiv 1250 lei). Ofertantii au obligatia de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor mentionat in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: ? In conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania).? Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei de 2500 lei (50% pentru IMM, respectiv 1250 lei)Ordin de plata in contul autoritatii contractante, nr. RO21TREZ1035006XXX000084, deschis la Trezoreria Nasaud, beneficiar orasul Nasaud, CUI 4347887
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA? Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: ? 1.Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania).? Prin retineri succesive din facturile emise si acceptate de catre beneficiar, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare, se va prezenta certificatul de Cazier fiscal. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II. Art.181 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 5. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP (Formularul nr. 10)3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr. 2)4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr. 6). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Muresan Dumitru ? Primar, Maghiar Ovidiu ? viceprimar, Pop George ? secretar, Stoian Gheorghe ? sef Birou financiar-contabil, Catarig Sorin ? inspector achizitii publice. Declaratia se completeaza si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator.III. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate.Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile ompetente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor.IV. Certificatele de atestare fiscala, emise de autoritatile competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii - Certificat ISO 9001 sau echivalent, Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer