Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii dale izolate la pista de aterizare decolare cale de rulare si platforma ( suprafete de miscare)


Detaliu pentru invitatia numarul 346778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Numar invitatie: 346778/15.05.2013
Denumire contract: Reparatii dale izolate la pista de aterizare decolare cale de rulare si platforma( suprafete de miscare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURESCod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Ioana MARIA Harfas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures, Vidrasau 547612
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii dale izolate la pista de aterizare decolare cale de rulare si platforma( suprafete de miscare)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea in regim de urgenta a Reparatiilor dale izolate la pista de aterizare decolare cale de rulare si platforma( suprafete de miscare), in conformitate cu termenul si conditiile cuprinse in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262330-3 - Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16.000lei.Garantia de se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari, sau prin depunerea in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare. In cazul in care se opteaza pentru ultima varianta, banii se vireaza in contul RO91 BTRL 0270 1202 1188 81XX deschis la Banca Transilvania Targu Mures. Echivalenta garantiei de participare se va face la cursul BNR valabil la data de 08 04 2013. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50% din valoarea estimataValabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform prevederilor Art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii :10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. In cazul ultimei variante, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Garantia de buna executie se va constitui in maxim 3 zile de la data semnarii contractului. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, - Formular nr. 2Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - Formular nr.3Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaNota 2: Vor fi exclusi din cadrul procedurii de atribuire a contractului de achzitie publica operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, inclusive cele din perioada de garantie, din motive imputabile ofertantului in cauza fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestora.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 , - Formular nr. 12 (persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Presedintele Consiliului Judetean Mures Ciprian Dobre Dancu Ovidiu, Lokodi Edita Emoke, Antonie Stefan Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Eva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila-Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kadei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente-Sandor , Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Sopterean Ioan, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Vicepresedintele Consiliului de Administratie al Aeroportului Peti Andrei, Membrii ai Consiliului de Administratie al Aeroportului Spinei Maria si Dobroiu Viorica, Directorul operational interimar Baceanu Toni, Sef Serviciu Economic Interimar al Aeroportului Gherendi Luminita, Directorul Tehnic interimar Pop IoaN Petru, Consultantul in intocmirea caietului de sarcini Potcoava Cristian, Comisia de licitatie: Harfas Ioana, Teuca Ioana, Dima Adrian , Lorinczi Reka si Bratulescu Mariana- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Formular nr.1Nota: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , - Formular nr. 13- Declaratie privind acceptarea cluzelor contractuale - Formular nr. 15- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local. Nota1: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota2: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere aofertelor din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniulde activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani avand impusa valore minimala de 1.600.000 lei, Bilantul contabil la data de 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de autorizare (in termen de valabilitate) ca agent aeronautic civil eliberat de catre organismul tehnic de autorizare Autoritatea Aeronautica Civila Romana, pentru efectuarea de lucrari in domeniul aeroportuar., Lista cu utilajele si echipamentele din dotare, inclusiv personalul specializat, Declaratie pe propria raspundere ca oferta cuprinde toate cantitatile de lucrari din caietul de sarcini, Sa faca dovada furnizarii unui beton de ciment BcR 5, de la o statie de betoane autorizata., Declaratie pe propria raspunderecuprinzand numarul de contracte, din care sa reiasa ca ofertantul aprestat in ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, contracte similare., Declaratie lucrari de reparatii executate in regim de urgenta ( in maxim 7zile calendaristice ) la piste de decolare-aterizare, prin inlocuirea dalelor debeton si utilizarea unor proceduri de reparatii care dupa turnarea dalelor debeton sa permita deschiderea traficului aerian si circulatia in siguranta pesuprafetele de miscare dupa 3 zile de la turnarea acestuia. Demonstrareaexperientei prin prezentarea de certificari debuna executie, pentru cel putin una sau maxim 2 lucrari in valoare de 150.000 euro, care sa indice beneficiarii, indifferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioda si locul executiei lucrarilor si daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost suse la bun sfarsit, Informatii privind subcontractantii. Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul de achizitie publica. In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere ale subcontractantilor.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza saindeplineasca parti din contract autoritatea contractanta solicita ca laincheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorulcontractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Declaratie pe propria raspundere ca oferta detine reteta, personalul si echipamentele necesare realizarii lucrarilor in betoane cu intarire rapida Prezentarea CertificatISO 9001:2000 ?Sistem de management al calitatii? sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer