Achizitie publica - Reparatii DC 148 sat Cartiu ,L=0,848 Km,Comuna Turcinesti,Judetul Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 339502
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339502/15.11.2012
Denumire contract: Reparatii DC 148 sat Cartiu , L=0, 848 Km, Comuna Turcinesti, Judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURCINESTICod fiscal: 4898924, Adresa: JUDETUL GORJ, Turcinesti, Telefon: 0253226549, Fax: 0253226735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL GORJ, Turcinesti, Romania, cod postal: 217530, telefon: +40 253226549, fax: +40 253226735, persoana de contact: Grigore Craioveanu, Liliana Deaconescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Turcinesti situat in JUDETUL GORJ, Comuna Turcinesti, sat Turcinesti, nr.175 Romania, cod postal: 217530, telefon: +40 253226549, fax: +40 253226735
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii DC 148 sat Cartiu , L=0, 848 Km, Comuna Turcinesti, Judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reparatii curente a drumului comunal Dc 148 de la Km 0, 000 la km 0, 848 constind in reparatii burdusiri, curatirea asfaltului, repararea covorului asfaltic, si a acostamentului, curatirea rigolelor de scurgere
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 118.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 2000 lei Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Valabilitatea :90 zile de la data depunerii ofertelor.Contul de constituire a garantiei de participare este: RO70TREZ3365006XXX001925, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, Beneficiar-Comuna Turcinesti, CUI: 4898924. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.conform art.86 alin.(5)si(6)dinHG925/2006 Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 12 la prezenta documentatie.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Potrivit prevederilor H.G. nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initialadepusa in acest cont este de 0, 5% din pretul contractuluifara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 ? Prezentare"Declaratie privind eligibilitatea"in conformitate cu art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cat si de tertul sustinator, daca este cazul;2 - Prezentare"Declaratie privind situatia personala a operatorului economic" conform art. 181 din O.U.G. 34/2006.Tertul sustinator, trebuie sa demonstreze neincadrarea in prevederile art. 181 punctele a), c1)sid)din OUG 34/2006 (modificata prin Legea 279/2011) daca este cazul ? formularul anexa 2;3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular anexa 34 - Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular anexa 4, atat pentru subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;5 - Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Gogalniceanu Vasile?Primar;Craioveanu Grigore?Viceprimar;Covei Ramona-Secretar;Hortopan Emil-consilier;Deaconescu Liliana-Inspector;Ciobescu Simona?Jurist;Cosilier local: Cenuse Ion-Popescu Victor Leodor?Dijmarescu Cristian?Berca Ion?Pirvulescu Minodora?Fiu Iulian Daniel?Modrea Dumitru-Berindei Elena?Comanescu Constantin?Curelea Nicolae-Comisia de evaluare: Craioveanu Grigore- Presednte, Hortopan Emil- membru, Ciobescu Simona- membru, Deaconescu Liliana- membru, Armasoiu Elisabeta- membru, Membrii de rezerva: Covei Ramona; Balan Tabita; A. Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu? original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)- fisa de informatii generale ?care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 - Declaratie pe propria raspundere privind confirmarea lucrarilor, insotita de lista pri-ncipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Se vor prezenta copii conform cu originalul dupa minim un contract de executie lucrarisi minim unproces verbal de executie a lu-crarilor;
-Executarea lucrarilor se va confir-ma prin prezentarea a minim un certificat/ do-cument emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Cerinta 2: Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, mij-loace fixe, programe si alte dotari specifi-ce; Cerinta 3: - declaratia privind efective-le medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: -sef santier, - responsabil tehnic cu executia, atestatMLPLT(MDRT)- inginer constructii drumuri.Se prez. Copii dupa actele de studii si autorizatiile/atestatele profesionale ale persoanelor propuse - certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 18:11