Achizitie publica - Reparatii de tip RK pentru transformatoare electrice de putere
Detaliu pentru invitatia numarul 283026
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Cod de identificare fiscala: RO16302439
Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari
Telefon: 0253372739
Fax: 0253371590
Denumire invitatie: Reparatii de tip RK pentru transformatoare electrice de putere
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia serviciului "Reparatii de tip RK pentru transformatoare electrice de putere" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.03.2011 13:56
Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC Complexul Energetic Rovinari SA, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj - Registratura unitatii
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Complexul Energetic Rovinari SA, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 96, 972 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, declaratie conform Ordin nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P., certificat de inregistrare, bilantul contabil la 31.12.2010 sau situatia financiara pe primele 6 luni din anul 2010, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 190.000 lei, lista principalelor prestatii din ultimii 3 ani, copie dupa unul sau mai multe contracte de servicii similare incheiate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fie minim 95.000 lei, insotite de o recomandare din partea beneficiarului, declaratie privind echipamentele tehnice, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, informatii privind subcontractantii, standarde de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2008, standarde de mediu SR EN ISO 14001/2005
Garantia de participare = 1.100 lei fara TVA. Documentatia se obtine din SEAP. Rel. suplimentare Biroul Achizitii Servicii, tel. 0253/372556 int. 227, persoana de contact ing. Leata Alina