Achizitie publica - REPARATII DJ 112D, KM. 7+218 ? 11+330, PREJMER (DN10) ? LUNCA CALNICULUI (DN11)
Detaliu pentru invitatia numarul 319982
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319982/07.02.2012
Denumire contract: REPARATII DJ 112D, KM. 7+218 ? 11+330, PREJMER (DN10) ? LUNCA CALNICULUI (DN11)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Eroilor nr.5, Camera 10 - Registratura, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268/410777/221, fax: +40 268/472305, persoana de contact: Emil Cirica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. N. Balcescu, nr. 67, Brasov, Romania, telefon: +40 268/410777/221, fax: +40 268/472305, camera 17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII DJ 112D, KM. 7+218 ? 11+330, PREJMER (DN10) ? LUNCA CALNICULUI (DN11)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII DJ 112D, KM. 7+218 ? 11+330, PREJMER (DN10) ? LUNCA CALNICULUI (DN11)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Termen de valabilitate de minim 90 zile de la data deschiderii ofertelora) Valoarea garantiei de participare este de42.000 leib) Modalitati de constituire acceptate: -Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;Contul de trezorerie este: RO33TREZ 1315006XXX000169, deschis la trezoreria Brasov;
-Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Se va prezenta IN ORIGINAL , separat de plicul cu oferta.Neprezentarea constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat duce automat la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
a)Cuantumulreprezinta 5% din valoarea totala a contractului.b)Se constituie prin: ?retinere din factura de plata intr-un cont de garantie de buna executie, cont inchis pentru executant si deschis pentru beneficiar pe toata perioada de garantie, pana la semnarea procesului-verbal de receptie. Pentru aceasta, contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conf. Hotarare nr. 1.045/19.10.2011)?scrisoare de garantie bancarac).Restituirea garantiei de buna executie, purtatoare de dobanda se elibereaza astfel: ? 70% din valoarea garantiei, la sfarsitul executiei lucrarii, dupa incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.?restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaDeclaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani; Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- Se va completa Formularul 1.Se vor atasa: -Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, completata in conformitate cu modelul (Formular28)Membrii comisie de evaluare a ofertelor: - Costea Viorel ? director exec. DADP Brasov- Arhip Corina- consilier- Blaga Nicolae - consilier- Sasu Mirela- consilier- Radulea Andreea - consilierMembrii de rezerva: - Cirica Emil ? director exec. DIUAT- Gherghe Mircea ? consilierCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participare la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa stie conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Formular 3Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formular 30) Cerinta nr. 1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) ? nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor.- Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Cerificatul constatator emis de ORC in original/ copie legalizata.Cerinta nr. 2-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 8.000.000 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).(2008:1euro=3.6827 lei; 2009:1euro=4, 2399lei; 2010:1euro=4, 2099 lei).2. informatii privind bilantul contabil la 30 iunie 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Inf. cap.tehnica?Decla. care contine inf. privind dotarile specif., utilajele, instal., echip. teh., mij. de transp., laborat. si alte mij. fixe de care dispune ofertantul pt indepl. ctr.de lucrari; Exp. similara-decla. privind lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani; Cerinta minima-Un ctr. de lucrari cu recom.benefici.-in val. min.1.300.000lei.2.Inform. cap.profes.-Decl. care contine info. privind pers. disponibil, respons.direct de indeplin. ctr.(inclusivinf. studii, pregatire prof. si calific. pers. de conduc. si ale pers. respons.pentru exec.lucrarilor).3.Inf. subcontractantii-Ofertantii vor compl., daca este cazul, lista subcontract..In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi.4.Inf. asociatii--La semn. Ctr. este obligat.legaliz. ac.de asoci. intre asociati. Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii, protectia mediului si de management al sanatatii si securitatii ocupationaleCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001, ISO 14001, valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Se va atasa original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa certificatele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: Termen maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma)?60 zile Termen minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)? 30 zile Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie? se va acorda astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica (termen minim) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 pct; b)pentru durate de executie mai mari se acorda punctajul astfel: Pn = (durata minima/durata (n)) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 09:38