Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII DRUM GHILAD ?GAD, REPARATII DRUMURI IN LOC. GHILAD, REALIZARE ALEI PIETONALE IN LOC. GHILAD JUDETUL TIMIS?,


Detaliu pentru invitatia numarul 347723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAGHILAD (PRIMARIA COMUNEI GHILAD)
Numar invitatie: 347723/31.05.2013
Denumire contract: REPARATII DRUM GHILAD ?GAD, REPARATII DRUMURI IN LOC. GHILAD, REALIZARE ALEI PIETONALE IN LOC. GHILAD JUDETUL TIMIS?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAGHILAD (PRIMARIA COMUNEI GHILAD)Cod fiscal: 16500541, Adresa: GHILAD, NR. 972/A, Ghilad, Telefon: 0256/418221, Fax: 0256/418221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII DRUM GHILAD ?GAD, REPARATII DRUMURI IN LOC. GHILAD, REALIZARE ALEI PIETONALE IN LOC. GHILAD JUDETUL TIMIS?,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reparare a drumului comunal(DC 190) Ghilad-Gad, derepararedrumuri interioare in localitatea Ghilad sireparat si extinsalei pietonale in localitatea Ghilad , judetul TimisValoarea estimata pentru ofertare prin prezenta procedura, pentru realizarea lucrarilor descrise mai sus, va fi pana la limita valorii de 555.060, 00 lei fara TVA, din care26.430, 00 lei fara TVA reprezenta "Cheltuieli diverse si neprevazute", asa cum sunt ele definite in H.G. 28/2008.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.346 leiGarantia se poate constitui prin OP in contul Comunei Ghiladdeschis la Trezoreria Deta , cod IBAN RO 47TREZ62421360250XXXXX, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, la adresa sediului primariei comunei Ghilad, nr.972/A, cod postal 307113, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru cererea de oferte Reparare drum Ghilad-Gad, repararedrumuri interioare Ghilad , reparat si extinsalei pietonale. NEPRIMIREA IN ORIGINAL A DOVEZII CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE CONDUCE LA RESPINGEREA OFERTEI. O copie a dovezii de constituire a garantiei de participare va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin OP, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG. nr 925/2006In cazul IMM ?urilor : In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentruparticipare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-2.a Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-2.b Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la punctul 2.a., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 2.a.3.a. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .3.b. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la punctul 3.a. emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 3.b.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D; Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire: - Viceprimar -Vitan Ovidiu Eugen ?; Contabil- Albeanu Cebzan Gelu ; Inspector asistent- Laszlo Aranca ; Inspector asistent- Fekete Lia Leontina ; Consilier Local - Vedinas Maria1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 3Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. A. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. -Ofertantul desemnat castigator va prezenta la semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.B. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in perioada de valabilitate. -Ofertantul desemnat castigator va prezenta la semnarea contractului documentul in original sau copie legalizata.In cazul IMM ?urilor -Completatarea declaratieidin formularul nr.4Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: (Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele prezentate sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, va contine informatii care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul in care acesta se prezinta in copie se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezintarea certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitatePersoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional (traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.055.000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului. Se va permite depunerea/prezentareadocumentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, sau documente echivalente, .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 69 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand inacest sens Angajament ferm de sustinere va fi prezentat in forma autenticaFormularele 2, 12A, 12B completate.Angajament ferm de sustinere va fi prezentat in forma autenticaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu maxim 3 lucrari similare, in ultimii 5 ani(conf art.9(a)/HG 925/06), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari sicare vor contine valori , perioada si locul executiei lucrarilor, modul deindeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati. In conformitate cu art.9 lit a din HG 925/06, prezentarea a minim 1 contract ? maxim 3 care insumate sa fie egala cu celputin valoarea estimata a acestei achizitii , respectiv 520.000 LEIPentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursulmediu anual comunicat de BNR/BCE aferent anului in care au fost duse labun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similaraLista cu maxim 3 lucrari similare., Declaratia cuprinzand personalul specializat disponibil pentru indeplinireacontractului, prin care sa faca dovada ca are personal care sa acopere cel putin specializarile : - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiISO 14001:2005 sau echivalent, certificata conform cu originalul ., Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer