Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii drumuri pietruite in orasul Tasnad, judetul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 332907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TASNAD
Numar invitatie: 332907/01.08.2012
Denumire contract: Reparatii drumuri pietruite in orasul Tasnad, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TASNADCod fiscal: 3897122, Adresa: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Telefon: +40 261825701, Fax: +40 261827223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Romania, cod postal: 445300, telefon: +40 261825701, fax: +40 261827223, persoana de contact: GABRIELA SABAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI TASNAD STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Romania, cod postal: 445300, telefon: +40 261825701, fax: +40 261827223,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii drumuri pietruite in orasul Tasnad, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii drumuri pietruite in orasul Tasnad, judetulSatu Mare
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 146 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.500, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;sau- depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Virarile se vor face in contul RO 82 TREZ 5495006XXX000046 CUI 3897122 Trezoreria Tasnad, beneficiar ORASUL TASNAD
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - prin scrisoare de garantie bancara (formular nr. 11) sau, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, situatie in carecontractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfeldeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, conform Formular A, in original si se va prezenta si de tertul sustinator, daca estecazul.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea: Certificatului de participare cu oferta independenta, Formular B, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Formular C, in original ( va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular D, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 /OUG nr.34/2006 Formular E, in original ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mitrasca Vasile ? Primar, Veron Andrei Stefan ? Viceprimar(consilier), Lombrea Valer ? Secretar, Osan Adriana Simona- Contabil sef, Sabau Gabriela- Responsabil achizitii publice, Astalis Ionel consiler, Bendel Iosif consilier, Farcau Adrian Danut consilier, Horgos Izidor consilier, Katona Petru consilier, Maier Calin Daniel consilier, Micu Horea Gheorghe consilier, Mihai Ildiko consilier, Mindreanu Remus consilier, Nica Daniela Ramona consilier, Pakular Istvan consilier, Rakolta Gheorghe consilier, Sabou Ioan consilier, Schmidt Otto Stefan consilier.Formulare tip emise de organismele competente: Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind plata obligatiilor la zi fatade: Bugetul de stat (bugetul consolidat) si Bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus saurespectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratieautentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente inacest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea conform cu originalul cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre traducatori autorizati si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus si tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 2 Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, care va fi insotita pentru maximum 3contracte din lista, de copii dupa partile relevante ale contractului, proceseverbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din parteabeneficiarului., Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 4 si 4A Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 5 Declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Dotare minima obligatorie: autogreder ? 1 buc, compactor ? 1 buc, autobasculante ? 2buc. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are in proprietate utilajele prin listade inventar. Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilajelesolicitate se vor prezenta contractele de inchiriere/comodat etc. sau altedocumente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Se accepta oricare forma de punere la dispozitie, Se solicita completarea Formularului 9 privitor la prezentareasubcontractantilor- Se solicita completarea Formularului 10 Lista cuprinzand asociatii, Ofertantul va prezenta o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasafaptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de aincheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toateriscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiilede lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoanefizice sau juridice la valoarea contractului .Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipiselepentru plata primelor curente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP documentatie atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer