Achizitie publica - Reparatii fatade si tamplarie la Scoala Generala nr.20
Detaliu pentru invitatia numarul 100624
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii fatade si tamplarie la Scoala Generala nr.20
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Lucraride inlocuire ferestre si usi din lemn cu ferestre si usi tamplarie PVC cu geam termopan, tencuit, gletuit si zugravit, lucrari executate in conformitate cu documentatia de atribuire.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.11.2007 09:33
Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: resurse umane-4 muncitori din care 2 zidari, 1 zugrav, 1 dulgher; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro