Achizitie publica - Reparatii ferestre si usi interioare la Gradinita PP nr.23, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 154137
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii ferestre si usi interioare la Gradinita PP nr.23, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45420000-7 - Lucrari de tamplarie si de dulgherie (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de: demontare usi si ferestre degradate, inlocuire cu tamplarie PVC, alba, geam termopan, minim 1, 4w/mpK, 4-16-4, clar+Low-E soft, reparatii spaleti la ferestre si usi, montare pervazuri de tabla la exterior, PVC interior, reparatii retele termice, conform caiet de sarcini. Durata contract: maxim 3 luni de la atribuire.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.06.2008 18:03
Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bd. C. D. Loga, nr. 1, 300030, Primaria Timisoara, cam. 12, ghiseul 9-10
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita in maxim 72 ore de la comunicare);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2.certificat constatator - O.R.C.; Acorduri de asociere ( daca este cazul);3.resurse umane- minim 6 muncitori dincare un zidar 3 tamplari, un zugrav si un muncitor deservire, lista personal responsabil pentru contract, contracte de munca sau doc. justificative si declaratie personal; informatii subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul; copie certificat ISo 9001 sau copie contract consultanta pentru implementare ISO 9001.
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 30 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro