Achizitie publica - Reparatii finisaje si instalatii Centrul Social Impreuna, str. G. Galinescu nr. 46
Detaliu pentru invitatia numarul 334498
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334498/29.08.2012
Denumire contract: Reparatii finisaje si instalatii Centrul Social Impreuna, str. G. Galinescu nr. 46
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 0233218991, fax: +40 0233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare nr. 6-8, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii finisaje si instalatii Centrul Social Impreuna, str. G. Galinescu nr. 46
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma expertizei tehnice si a analizei fondului construit, s-a constatat ca interioarele sunt deteriorate si pentru o mai buna functionare trebuiesc refacute instalatiile interioare, finisajele si executate compartimentari de mica anvergura la parter.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 855, 846 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.560 lei - respectiv 1% din valoarea estimata. Valabilitatea de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ. bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara.2) OP in contul RO34TREZ4915009XXX000185 - Trezoreria P.Neamt, cod fiscal RO 258851883) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14.00 ? 16.00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr.346/2004.In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. b din O.U.G
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului - 5 % din pretul contractului, fara TVA, pentru perioada de minim 24 luni.a) Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006;b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAPNr. 314/2010);4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura, ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006( Nota: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Monica- Elena Anton si Dragos Chitic, Secretar municipiu ? Vasile Vi?an, Director Economic ? Dorina Staicu6. Consilieri Locali : Andrita Valeriu, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Chirila Daniel, Deaconu Gheorghe, Dragusanu Vasile - Catalin, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Varlan Georgeta Luminita Comisia de evaluare : Morosan Cristina ? presedinte fara drept de vot, Curalariu Catalin, Ro?u Constantin, Ghica Mariana ? membri, Buliga Carmen si Gavril Marina ? membri de rezerva. Aceasta cerinta se aplica atat de catre subcontractant cat si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011.Sesolicita urmatoarele documente: - Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? se solicita in conformitate cuart. 9 din Ordinul 509/2011 Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Note: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractantavasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lisra principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani. Se va prezenta unul sau mai multe contracte (maxim trei contracte) de executie de lucrari ce a avut/au avut ca obiect executia de lucrari similarecu o valoare minima cumulata de 855.800 lei exclusiv T.V.A.Se vor prezenta copii dupa contractul/contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractului, . procesul verbal pentru : - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala;Cursul de schimb mediu anual leu/euro este: - pentru 2007 ? 3, 3373 lei/euro- pentru 2008 ? 3, 6827 lei/euro- pentru 2009 ? 4.2373 lei/euro- pentru 2010 ? 4.2099 lei/euro, pentru 2011 ? 4, 2379 lei/euro., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind personalul de specialitate si CV- uri., Declaratie privind utilajele, istalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind asocierea/subcontractantii SR EN ISO 9001 :2008, SR EN ISO 14001 :2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 14:49