Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - reparatii fundatii VG bloc nr.7


Detaliu pentru invitatia numarul 320057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 320057/09.02.2012
Denumire contract: reparatii fundatii VG bloc nr.7
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 204370, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE ISALNITA, str. Mihai Viteazu nr. 101, bloc administrativ, etajul VI, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reparatii fundatii VG bloc nr.7
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reparatie findatii VG (indepartarea tencuielilor existente; indepartarea betonului din zonele cu segregari pe o adancime de cca 10 cm pana la betonul bun; inlaturarea sau curatarea zonelor in care s-au produs infiltratii de substante agresive (scurgeri de ulei); spargerea betonului se va face fara a fi taiate armaturile existente si fara a fi utilizate utilaje grele care pot genera fisuri; remedierea prin injectare a fisurilor si crapaturilor constatate dupa indepartarea betonului degradat, cu Sikadur 52 pentru refacerea continuitatii in masa betonului; demontarea buloanelor existente si montarea celor noi fixate cu Sikadur 42, pentru asigurarea unei bune comportari la actiuni dinamice; camasuirea fundatiilor.
II.1.6) CPV: 45223500-1 - Structuri din beton armat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 037.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1980 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare : egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile); cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireNOTA: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sauneconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate-OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Acestia vor fi depusi in contulRO68.RNCB.0134.0416.4013.0001-deschis la BCR Craiova-Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante?SC Complexul Energetic Craiova SA?SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. cuantumul garantiei de participare ofertantul pierde garantia de participare daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC Complexul Energetic Craiova SA?SE Isalnita; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul care va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut conf art.278?1/OUG 34/2006 este de 990, 38 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA; modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi patiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului (conf hot.1045/2011) un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschi nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5%din valoarea contractului fara TVA. ; c)Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie eligibilitate; declaratie privind neincadrarea in vrevederile 181; certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat( certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ) ; declaratie participant la procedura; certificat participare cu oferta independenta; declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^ (declaratie privind reguli de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume - ing. Viorel Gherghina - Director; ec. Ion Tataru - Contabil Sef; ing. Amzolini Rujero - Presedinte comisie evaluare) - certificat constatator din care sa reiese ca ofertantul are in obiectul de activitate corespondent in codul CAEN (ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost trimis in copie si semnat conform cu originalul).- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- informatii privind subcontractantii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii generale- ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani (insotita de recomandari; documente constatatoare; documente care sa confirme lucrari cu obiect similar)- declaratie privind utilaje, echipamente tehnice (lista acestora) pentru indeplinirea lucrarii- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - informatii privind standadrele de asigurarea calitatii - SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie atasata cu nr.16267
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer