Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii generale si modernizari la Cantonul silvic Timisul de Sus,


Detaliu pentru invitatia numarul 353847
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.
Numar invitatie: 353847/18.09.2013
Denumire contract: Reparatii generale si modernizari la Cantonul silvic Timisul de Sus,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.Cod fiscal: RO 17730816, Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Telefon: 0368405401, Fax: 0368405403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403, persoana de contact: Sereteanu Floarea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.P.L.P. Kronstadt R.A. Brasov Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, , etaj II Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere 0210)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii generale si modernizari la Cantonul silvic Timisul de Sus,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si modernizari la constructia existenta, puternic deteriorata, in scopul aducerii acesteia la parametrii tehnici corespunzatori. Constructie cu regim de inaltime D+P+M. Categorii de lucrari, conf. Proiectului tehnic : desfaceri, reparatii-constructii , finisaje exteriare si interioare, instalatii utilitati. Valoaea totala estimata :468834 RON , din care procentul de 10% - cheltuieli diverse si neprevazute, reprezentand 42621 RON.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 834 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in temeiul art. 43>1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , si a art. 278>1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? cuantumul garantiei de participare - 6.000 RON.? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limitade depunere a ofertelor. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia val. aferente garantiei de participare va fi : curs BNR euro/leu sau curs BNR leu/alta valuta din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.? modalitatea de constituire : conf. prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, precum si depunerea la casierie a garantiei in numerar. Cont bancar autoritate contractanta : Cont IBAN: RO03BTRL00801202I33290XX, deschis la Banca Transilvania Brasov.- Ofertantii care se incadreaza in cat. IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie. Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea formularului F2- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( in caz contrar vor fi exclusi din procedura).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - completarea si prezentarea Formularului F 3-privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane; .- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane.- persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, pentru demonstrarea faptului ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta.Nota: Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original sau copie legalizata. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.- prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular F 4- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ing. Olteanu Dan Viciu ?director, ec. Zup Mihai ? director economic, ing. Cojanu Ciprian ? Comp. Fond forestier, ec. Sereteanu Floarea ? Comp. Proiecte de dezvoltare achizitii publice, jr. Crit Maria Nicoleta ? Comp. Juridic., ing. Clinciu George -sef district. Formular F 5Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul constructiilor , pe ultimii 3 ani, de celputin valoarea. estimata a contractului ? 426213 RON , (val. fara TVA) pentru a dovedicapacitatea ofertantului de a sustine finantarea serviciilor acestora, asigurand garantia executarii lorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca respecta standardele de calitate si protectiamediului prin detinerea unui certificat ISO 9001 sau similar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer