Achizitie publica - Reparatii grupuri sanitare camin baieti Colegiul Tehnic Ion MIncu, Municipiul Tg Jiu
Detaliu pentru invitatia numarul 332130
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332130/20.07.2012
Denumire contract: Reparatii grupuri sanitare camin baieti Colegiul Tehnic Ion MIncu, Municipiul Tg Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Municipiului Tg Jiu, sala de sedinte, etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii grupuri sanitare camin baieti Colegiul Tehnic Ion MIncu, Municipiul Tg Jiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reamenajarea grupurilor sanitare pe fiecare nivel, P+3E, la caminul de baieti al Colegiului Tehnic Ion Mincu, Municipiul Tg Jiu
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 196 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006Perioada devalabilitate a garantiei de participare 60 zile de la termenul limita de primire al ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-Formularul 12A, declaratie de neincadrare in prev art 181 din OUG 34/2006-Formularul 12B. Acestea se vor depune de catre tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare cu oferta independenta conf Ordinului 314/2010-Formularul 12J, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 -Formularul 12K -Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractuluice face obiectul prezentei procedure, sunt: PRIMAR: Dr. Ing. Florin Carciumaru ; Viceprimari- Ing. Aurel Popescu, Jr. MateiNadrag ; Director economic ? Ec. Narcisa Cristea; Sef Serviciu Contabilitate : Ec. Manuela Galbenu ; Membrii comisiei de evaluare: Ing. Marius Ionescu, Jr. Grigore Jianu, Jr. Constantin Radutoiu, Ing. Raul Chiriac, Ec. Simion Cocolea, Ing. Gheorghe Sulea, Ec. Ileana Vasil; persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilieri: Blejan Constantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, Mergea Nicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, Popescu Grigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor DraghiciMarcel Adrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Danse va depune si de catre subcontractant si tertul sustinator, certificat de atestare fiscala pentru bugetul local si certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente luna anterioara depunerii ofertei.Depunerea documentelor din aceasta sectiune se poate face sub oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" Certificat constatator emis de ONRCDepunerea documentelor din aceasta sectiune se poate face sub oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - prezentarea de contract / contracte incheiate in ultimii 5 ani in valoare de 300000 leilista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Declaratie privind lista de utilaje, echipamente si instalatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:44