Achizitie publica - Reparatii Hidranti interiori- Camine din cadrul Universitatii Politehnica din Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 347482
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347482/28.05.2013
Denumire contract: Reparatii Hidranti interiori- Camine din cadrul Universitatii Politehnica din Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, fax: +40 256403153, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Timisoara, P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Rectorat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii Hidranti interiori- Camine din cadrul Universitatii Politehnica din Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii Hidranti interiori- Camine din cadrul Universitatii Politehnica din Timisoara-refacerea instalatiilor de stingere a incendiilor din Caminele 1C, 2C, 4C, 7C, 2MVValoare estimata minima 112.757, 85lei la care se adauga cota de 10% lucrari diverse si neprevazute, adica :11.242, 15 lei, Valoarea estimata totala: 124.000, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :2.255 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Echivalenta leu /euro la cursul BNR dindata de 14.05.2013 de 4, 3311 lei/1 euro.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- Garantie de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% di pretul contractului, conform art.90, alin. (3), din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 actualizata3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata4. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilataSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA1 Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban Rector2 Prof.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu Prorector3 Prof.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu Prorector4 Prof.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector5 Conf.univ.dr.ing. Daniel Dan Prorector6 Dr.ing. Florentiu Staicu Director General Administrativ7 Prof.univ.dr.arh. Smaranda - Maria Bica Decan Facultatea de Arhitectura8 Prof.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si Calculatoare9 Prof.univ.dr.ing. Nicolae Vaszilcsin Decan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului10 Prof.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de Constructii11 Prof.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si Telecomunicatii12 Prof.univ.dr.ing. Petru AndeaDecan Facultatea de Electrotehnica si Electroenergetica13Lector.univ.dr. Mirela-Cristina PopDecan Facultatea de Stiintele Comunicarii14 Prof.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si Transporturi15 Prof.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de Mecanica16 Conf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie Hunedoara17 Ec. Florian MicleaDirector Directia Financiar Contabila18 Ing. Dorina RusetDirector Directia Resurse Umane Salarizare19 Ing. Cristian Telescu Director Directia Tehnica20 Student Norbert KazamerConsilier in Consiliul de Administratie21 Ing Dana Suba Sef Serviciu Achizitii Publice22 Ing. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si Servicii23 Ing. Claudia MiceaSef Birou Achizitii Produse24 Ec. Daniela HudacSef Birou Contabilitate25 Ec. Cristiana Marchis Sef Birou Financiar26 Cj. Constantin Alecsa Consilier juridic27 Ing. Mariana Ungureanu Sef serviciul EIEP28 ing. Violeta Sumalan Birou achizitii lucrari si servicii29 ing. Elena Plavosin Birou EP 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata .2. Atestat C.N.S.I.P.Cpentruexecutarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, conf. Legii 307/2006.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (lucrari similare obiectului achizitiei) ? in original, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, 2. Experienta similara ? un contract, maxim 2 contracte de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri a carorvaloare cumulata sa fie de cel putin110.000 lei, 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de ca re dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului ., 4.In cazul asocierii se va prezenta acordul de acociere, 5. In cazul subcontractarii se va prezenta o lista cu subcontractantii si specializarea acestora. ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 14:02