Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii inele incendii


Detaliu pentru invitatia numarul 336052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 336052/24.09.2012
Denumire contract: Reparatii inele incendii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253372556-6305, fax: +40 253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI , STRADA ENERGETICIANULUI , NR 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii inele incendii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii inele incendii S.E. Rovinari, defalcata pe loturi, astfel: - lot nr. 1- ?Inel incendiu Depozite echipamente si piese de schimb ? lucrare de reparatie? ;? lot nr. 2- ?FinalizareInel incendiu Concasari?Scopullucrarilor este cel al readucerii instalatiei la parametrii normali de functionare: - asigurarea debitului presiunii de lucru necesare stingerii;
- functionarea normala a instalatiei;
- echiparea cu hidranti subterani necesari, conform proiect initial.
II.1.6) CPV: 45343200-5 - Lucrari de instalare de dispozitive de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 087.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: lot nr.1 ? 1.300 lei, lot nr. 2 ? 1.100 lei.Perioada de valabilitate: minim90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) instrument de garantare bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO18RZBR0000060014677139, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu).c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari.Deasemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria SUCURSALA ELECTROCENTRALE Rovinari, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitentaIn cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278ยน din OUG 34/2006 (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va restitui in conformitate cuprevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana ca fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Instrumentul de garantare se depune la sediu Achizitorului, Registratura SE Rovinari, Str. Energeticianului, nr.25, pana la termen limita depunere oferta din anuntul de participare.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 12E (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12D se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director SE Rovinari ?Ing. Ciurel Laurentiu-Director Economic ? Ec. Scurtu Maria-Director Achizitii ? Ing. Chirca Delia-Persoanele care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie -Ing. Mares Valentin, Ing. Pruna Liliana, Ing.Filimon Dumitrescu, Ing. Feier Ionel, Ing. Pasareanu Flavia, Ing. Berca Lucian, Ing Bujor Cristina, Ing. Pop Ioan, Ing. Ciurel Nicoleta, Ing. Teiu Sorin, Cons. jr. Pupazan Adela si Ec Valceanu Mirela.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A (inclusiv pentru tertul sustinator)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular B (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul2. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Formular B2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie: in valoare de minim 150.000 lei pentru lot nr.1si 130.000 lei pentru lot nr.2Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei: 2009:1euro = 4, 2372 lei2010:1euro = 4, 2099 lei2011:1euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular nr. 4Informatii privind experienta similara: Prezentarea pentru: - Lot nr.1- a unui document (contract/proces verbal de receptie) care atesta ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani, o lucrare similara a carei valoare sa fie de minim80.000 lei;
- Lot nr.1- a unui document (contract/proces verbal de receptie) care atesta ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani, o lucrare similara a carei valoare sa fie de minim 70.000 lei.Achizitorul va considera ca lucrari similare: - pentru Lot nr.1 ? orice lucrare de inlocuire/montare conducte apa- pentru Lot nr.2 - orice lucrare de inlocuire/montare conducte apaFormularul 4va fi insotit deLista principalelor lucrari executate si de Fisa de experienta similara (Anexa la Formular nr.4) pentru lucrarile din lista., Recomandare (formular nr.5) sau document constatator pentru lucrarea respectiva, emisa de beneficiarul/clientul lucrarii prezentate ca dovada a experientei similare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an, 2. Formular F- Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in vederea executiei lucrarii, inclusiv pentru partea de implicare a subcontractantului(lor). Declaratia trebuie sa precizeze si date referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si la cadrele de conducere in ultimii 3 ani, precum si precizarea numaruluipersonalului de executie pe care il va utiliza in vederea prestarii serviciului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executia lucrarii dispune de minim: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in conformitate cu prevederile legale, pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor de constructii industriale;
-1 sudor autogen si1 sudor electric., Pentru fiecarespecialist tehnic mentionat in lista, se vor prezenta urmatoarele: - Curriculum vitae- Actul de studii (diploma studii superioare/medii)- Dovada calificarii / atestarii / autorizarii pentru specializarea respectiva., 3. Formular EInformatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pe care le va folosi pentru executarea lucrarii.Lista cu echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile sa cuprinda minim : - buldozer 81- 180CP ? 1 buc- autocisterna cu dispozitiv de stropit -1 buc- autobasculanta minim 10 tone- 1 buc- betoniera actionata electric ? 1 buc- grup autogen de sudura ? 1 buc- aparat electric de sudura ? 2 buc-masina de taiat beton- 1 buc-masini de gaurit-2 buc, 4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formularul nr. 12 G si tabelul/anexa acestuia - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Formular AS - ?Acord de subcontractare?, incheiat intre ofertant si subcontractant;
- Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului / lor., Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul subcontractarii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila, 5.Formular AAInformatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formular AA - ?Acordul de asociere?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Formular Anexa la Formular AA - ?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat);, b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale., Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica.Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul asocierii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila. 1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractuluiDocumentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate in limba romana, 2. Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 editia2005, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractuluiDocumentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE ATASATA PREZENTEI INVITATII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer