Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII INSTALATIE TEHNOLOGICA DE REFULARE GAZE COMPRIMATE LA SC FILITELNIC-SEPARATOARE ULEI


Detaliu pentru invitatia numarul 351159
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 351159/26.07.2013
Denumire contract: REPARATII INSTALATIE TEHNOLOGICA DE REFULARE GAZE COMPRIMATE LA SC FILITELNIC-SEPARATOARE ULEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Biroul Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201240, Sediul Autoritatii Contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII INSTALATIE TEHNOLOGICA DE REFULARE GAZE COMPRIMATE LA SC FILITELNIC-SEPARATOARE ULEI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea de reparatii a instalatiei tehnologice consta in inlocuirea in totalitate a distribuitorului si colectorului bateriei de separatoare de ulei Dn 250, montarea a doua curbe Dn 250 montarea a doua curbe Dn 400 pentru a dirija gazele sa intre in separatoare prin partea inferioara, montarea supapei de siguranta pe tronsonul de intrare, montarea unui robinet de retinere Dn 400 Pn 25 pe tronsonul de iesire din separatoare, precum si prelungirea conductei Dn 500 pentru a intregi instalatia de refulare.- Valoarea estimata fara TVA este de 109.976 lei.- Cheltuieli , ,Diverse si neprevazute?? ? nu este cazul.
II.1.6) CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.199 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data la care se face echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP la cursul de schimb. Garantia de participare se exprima in lei, se va prezenta in original in sedinta de deschidere a ofertelor si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestuia de care banca panala data deschiderii ofertelor in contul RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: a) 70% din valaorea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheieri procesului verbal de punere in functiune a lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este minim. b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP Nr. 314/2010. Se va completa Formularul 1B4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se va completa Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Virgil Metea ? Director General SNGN ROMGAZ SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3 Costel Totan? Director Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Mihai Man ? Director Tehnic, 6. Dorian Bacila - Sef Serv. Mecano-Energetic, 7. Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte, 8. Ovidiu Muresan ? Serv. Contracte, 9. Adrian Ivan ? Serv. Controlul Costurilor Preturi si Tarife, 10. Cristian Simescu ? Birou Juridic.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra neicadrarea in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneOfertantul trebuie sa prezinte: a) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, saub) Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie , ,conf. cu originalul??).Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineOfertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere, valabila la data limita a depunerii ofertelor, pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Cerinta nr. 4Autorizatie ANRE conform prevederilor din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 89/12.11.2009.Ofertantii vor prezenta copie conform cu originalul autorizatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil. Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerul Finantelor., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 200.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Ofertantul va prezenta o lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima pentru experinta similara: prezentarea de certificate/documente prin care sa confirme executarea unui contract de lucrari similare cu ovaloare de minim85.000 lei., Informatii privind personalul. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind dotarile. Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii: DACA ESTE CAZULPentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO 14001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer