Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii instalatii electrice de iluminat exterior la cimitirul Izvorul Nou?


Detaliu pentru invitatia numarul 336897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Numar invitatie: 336897/05.10.2012
Denumire contract: ?Reparatii instalatii electrice de iluminat exterior la cimitirul Izvorul Nou?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii instalatii electrice de iluminat exterior la cimitirul Izvorul Nou?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezent cimitirul beneficiaza de existenta iluminatului exterior doar pe aleea principala si in cateva puncte. Pentru asigurarea unui iluminat de circulatie si de siguranta pe perioada noptii s-a propus extinderea si modernizarea iluminatului exterior. De asemenea circuitele electrice de alimentare existente in incinta cimitirului sunt subdimensionate si nu acopera toate punctele de consum de aceea s-a decis inlocuirea acestora cu circuite noi montate subteran.Potrivit recomandarilor Comisiei Internationale de Iluminat nivelul de iluminare necesar pentru alei pietonale cu trafic redus este de 3 lx.Astfel modernizarea si extinderea iluminatului exterior presupune o putere instalata suplimentara de 25 kW.Alimentarea cu energie electrica se va face de la tabloul general existent situat in cladirea administrativa ce va fi inlocuit cu unul nou care sa poata prelua toti consumatorii.Distribuita energiei electrice atat pentru iluminat cat si pentru alimentarea celorlalti consumatori se va face subteran in sistem TC-C-S cu plecare din tabloul general precum si din tabloul secundar de iluminat exterior situat pe peretele capelei. Cablul de alimentare a instalatiei de iluminat exterior va fi de tip CYABY cu 4 conductori pentru a putea imparti pe faze consumatorii. Cablul de alimentare dintre TG si tabloul secundar de lumina si prize din capela (TS capela) va fi de tip CYABY cu 5 conductori. Cablul de alimentare CYABY va fi montat in tub de protectie de PVC flexibil ingropat la -0, 8 m iar la trecerile prin zone de trafic sau zone sensibile se vor proteja in tuburi metalice de protectie.Nivelul de iluminare se va realiza cu lampi de 125 w montati in CIL special avand grad de protectie IP65. Corpul de iluminat se monteaza pe consola, pe stalp metalic avand H=5m;Pentru asigurarea iluminatului pe traseul stabilit de beneficiar se vor monta un numar de 62 stalpi noi.Din tabloul general se vor alimenta si alti consumatori decat iluminatul exterior si anume: tablourile existente in corpul administrativ; tabloul de iluminat exterior nr. 2 (capela); circuitele de alimentare cu energie a cabinelor de paza nr. 1 si nr. 5; iluminatul exterior din zona administrativa; tablou electric de lumina si priza din capela;Din tabloul secundar de iluminat exterior nr. 2 (capela) se vor alimenta si alti consumatori decat iluminatul exterior si anume: circuitele de alimentare cu energie a cabinelor de paza nr. 2, nr. 3 si nr. 4.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 358.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 10.000 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual incategoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare sub forma SGB trebuie sa fie irevocabila. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 4328, 36 lei.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului - prin retineri succesive in conformitate cu prevederile art 90 alin 3 HG 925/2006 modoficat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire (formular 5).Persoanele ce detin functii de decizie sunt prezentate in Formularul 5.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Documente doveditoare (Certificatele fiscale) privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv ptr punctele de lucru enumerate in Certif Constatator), a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Informatii despre ofertant - Formular 6; Acord de asociere (daca este cazul ) - Formular 23; Declaratie privind partile din contract ce sunt indeplinite de asociati - Formular 13; Imputernicire data de asociati liderului de asociere - Formular 14; Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) - Formular 15 a)Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului (cod CAEN 4321) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine.b)Atestate, certificate privind apartenenta la categoria profesionala. In vederea respectarii Ordinului 24/2007 si Ordinului 90/2009 emise de Presedintele ANRE, precum si a celorlalte reglementari legale in domeniu, ofertantul va prezenta atestatul emis de ANRE tip C1A - se va prezenta in copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor. In cazul depunerii unei oferte in asociere, aceasta cerinta se va demonstra prin cumul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 - In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Se va completa Formular 24, Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei. Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor., Fisa de informatii generale se va completa Formularul 6, precum si Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani Convesria se va realiza la cursul mediu anual indicat de BNR pt fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea a cel putin un contract, in copie derulat in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010 si 2011), din care sa rezulte ca operatorul economic a dus la bun sfarsit (cfm art 13 din Ord ANRMAP 509/2011) lucrari similare de reparatii instalatii electrice iluminat exterior de minim 548.000 lei fara TVA. Prestarea se confirma prin prezentarea unor certificate documente, in copie, emise de beneficiar. Se va completa Formularul 7Ofertantul va prezenta pentru contractul propus la experienta similara: contract in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?., procese verbale in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?., recomandari sau certificate constatatoare in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?., Informatii privind tertii sustinatori financiari- DACA E CAZULCfm. art 190 OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Se va completa Formular 25, Declaratie dotare cu echipamente: utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului: - Nacela de lucru la inaltime ? 1buc;
- autoutilitara ? 1 buc;
- Laborator Pram grad II autorizat ? 1 buc;
- Masina de taiat beton/asphalt ? 1 buc;
- Generator curent ? 1 buc;
-Aparat complex pentru masurat parametrii de retea ? 1 buc;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport etc ? se va prezenta Formularul 8. Dovada detinerii si disponibilitatii utilajelor si echipamentelor se va face prin prezentarea in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul? dupa facturi fiscal de achizitie/ contracte de vanzare cumparare/ inchiriere, contracte de leasing/ contracte de prestari servicii/ acorduri/ angajamente pentru punerea la dispozitie/ carti de identitate pentru autovehic, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate pune la dispozitia derularii contractului cel putin personalul tehnic de specialitate de mai jos(se vor prezenta Formularele 9 si 10)- inginer instalatii electrice atestat ANRE IIB-1 pers; - Electricieni intretinere si reparatii ? 1 pers; - Responsabil santier ? 1 pers; - Resp. CQ in domeniul electric ? 1 pers; - R T E pentru retele electrice ? 1 pers; - Inspector protectia muncii ? 1 pers; - Inginer Capi Exterior ? 1 pers; Pentru fiecare persoana se va prezenta: - diploma de specialitate in domeniu- in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?; -CV-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisamentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-atestate licente valabile la data depunerii ofertelor - Declaratie de disponibilitate - se va prezenta Formularul 11., Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZULIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va completa Formular 12, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - se va prezenta Formularul 9 din sectiunea Formulare. Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2008 pentru domeniul: Executie instalatii electrice aeriene in cablu cu tensiuni de 0, 4-20kV; Executie lucrari de iluminat public, lucrari de reabilitare, intretinere mentinere, valabil la data depunerii ofertelor - se va prezenta copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul? certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a certificatului echivalent.Fiecare ofertant individual si ofertant asociat este obligat sa prezinte acest document.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Certificat ISO 14001/2005 sau certificat echivalent prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 14001/2005 pentru domeniul: Executie instalatii electrice aeriene in cablu cu tensiuni de 0, 4-20kV; Executie lucrari de iluminat public, lucrari de reabilitare, intretinere mentinere, valabil la data depunerii ofertelor - se va prezenta copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul? certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a certificatului echivalent. Fiecare ofertant individual si ofertant asociat este obligat sa prezinte acest document.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat ? pret minim ? caresa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret n ? se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada de garantie
20
Descriere: Punctajul pentru ?Perioada garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 48 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 48 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 48 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer