Achizitie publica - Reparatii instalatii electrice, igienizare si reparatii Dormitor Statia Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 354890
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354890/18.10.2013
Denumire contract: Reparatii instalatii electrice, igienizare si reparatii Dormitor Statia Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Piata Garii, nr. 1, Poarta B, Iasi, Romania, cod postal: RO-700090, telefon: +40 0232276205, fax: +40 0232410852, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Piata Garii, nr. 1, Poarta B, Iasi, Romania, cod postal: RO-700090, telefon: +40 0232276205, fax: +40 0232410852, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii instalatii electrice, igienizare si reparatii Dormitor Statia Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari conform prevederi caiet sarcini
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 113.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare=980, 00 lei sau echivalent in valuta la cursul stabilit de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si poate fi constituita prin: - depunere de numerar la casieria autoritatii contractante; - OP in contul STFC Iasi, RO95BPOS24002822965ROL01 deschis la BancPost Iasi (CUI STFC Iasi: RO11054545); pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie; - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante?formular E1, in orig; - virament bancar sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul stabilit pentru deschiderea ofertelor conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul E2 transmis la fax 0232-410852
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie=6% (3% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie (formularul F6 in original); - depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu minim 0, 5% din pretul contractului, conf. art. 90, alin. 3 din HG 925/2006; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea cf. art. 180 din OUG 34/2006-formular F1a, in original (se va depune de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator, dupa caz);2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006-formular F1b, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz; tertii sustinatori vor depune declaratia doar pt. lit. a, c1 si d);3. Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) pentru obligatiile scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?formular F1c, in original;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006?formular F1d, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz);(in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Iordan Vintila ? Director, Mihai Pavaluc ? Contabil Sef, Vasile Ghidiu ? Sef Divizie Comerciala, Dumitru Vatajanu ? Sef Serviciu Tehnic, Ionel Maxim ? Sef Birou Patrimoniu Achizitii, Mihai Luchian ? inginer, Mariana Ilie ? Sef Serviciu Financiar, Eliza Savin ? Sef Serviciu Contabilitate BVC, Bogdan Stoica ? Sef Serviciu Juridic, Camelia Topala ? inginer);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-form.F1e in original 1. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei: - Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificat; ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor; inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va depune documentul in original/copie legalizata;
- Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.2. Atestate, autorizatii, certificate etc: - Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar conform prevederi OMT 290/2000, eliberate si vizate de AFER sau echivalente (in copie) pentru ?Reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente cu exceptia celor de gaze naturale?, valabile la termenul limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; executarile de lucrari se confirma prin prezentarea a minim o recomandare sau certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual, intentia sa o subcontracteze Certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 10:19