Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii instalatii electrice iluminat exterior la Cimitirul Sfanta Vineri?,


Detaliu pentru invitatia numarul 334340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Numar invitatie: 334340/24.08.2012
Denumire contract: ?Reparatii instalatii electrice iluminat exterior la Cimitirul Sfanta Vineri?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intrarea Serelor nr 1 sector 4 Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intrarea Serelor nr 1 sector 4 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii instalatii electrice iluminat exterior la Cimitirul Sfanta Vineri?,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezent cimitirul beneficiaza de existenta iluminatului exterior doar pe aleea principala si in cateva puncte. Pentru asigurarea unui iluminat de circulatie si de siguranta pe perioada noptii s-a propus extinderea si modernizarea iluminatului exterior. De asemenea circuitele electrice de alimentare existente in incinta cimitirului sunt subdimensionate si nu acopera toate punctele de consum de aceea s-a decis inlocuirea acestora cu circuite noi montate subteran.Potrivit recomandarilor Comisiei Internationale de Iluminat nivelul de iluminare necesar pentru alei pietonale cu trafic redus este de 3 lx. Astfel modernizarea si extinderea iluminatului exterior presupune o putere instalata suplimentara de 25 kW.Alimentarea cu energie electrica se va face de la tabloul general existent situat in cladirea administrativa ce va fi inlocuit cu unul nou care sa poata prelua toti consumatorii.Distribuita energiei electrice atat pentru iluminat cat si pentru alimentarea celorlalti consumatori se va face subteran in sistem TC-C-S cu plecare din tabloul general precum si din tabloul secundar de iluminat exterior situat pe peretele capelei. Cablul de alimentare a instalatiei de iluminat exterior va fi de tip CYABY cu 4 conductori pentru a putea imparti pe faze consumatorii. Cablul de alimentare dintre TG si tabloul secundar de lumina si prize din capela (TS capela) va fi de tip CYABY cu 5 conductori. Cablul de alimentare CYABY va fi montat in tub de protectie de PVC flexibil ingropat la -0, 8 m iar la trecerile prin zone de trafic sau zone sensibile se vor proteja in tuburi metalice de protectie.Nivelul de iluminare se va realiza cu lampi de 125 w montati in CIL special avand grad de protectie IP65. Corpul de iluminat se monteaza pe consola, pe stalp metalic avand H=5m;Pentru asigurarea iluminatului pe traseul stabilit de beneficiar se vor monta un numar de 62 stalpi noi.Din tabloul general se vor alimenta si alti consumatori decat iluminatul exterior si anume: tablourile existente in corpul administrativ; tabloul de iluminat exterior nr. 2 (capela); circuitele de alimentare cu energie a cabinelor de paza nr. 1 si nr. 5; iluminatul exterior din zona administrativa; tablou electric de lumina si priza din capela;Din tabloul secundar de iluminat exterior nr. 2 (capela) se vor alimenta si alti consumatori decat iluminatul exterior si anume: circuitele de alimentare cu energie a cabinelor de paza nr. 2, nr. 3 si nr. 4.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 162, 126.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 23 240 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.Garantia de participare sub forma SGB trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari conform art 90 alin 3 HG 925/2006 modificat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire (formular 5).Persoanele ce detin functii de decizie sunt prezentate in Formularul 5.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Informatii despre ofertant - Formular 6; Acord de asociere (daca este cazul ) - Formular 23; Declaratie privind partile din contract ce sunt indeplinite de asociati - Formular 13; Imputernicire data de asociati liderului de asociere - Formular 14; Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) - Formular 15 Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului ( cod CAEN 4321) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. 2. Cazierul fiscal al operatorului economic emis in conf cu HG 31/2003. 3. Cazier judiciar al administratorului/administratorilor operatorului economis asa cum este/sunt precizat in Certificatul Constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 - In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 2 324 000 lei. Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor., Fisa de informatii generale se va completa Formularul 6, Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala"aferent ultimului an fiscal minim 95%Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea a cel putin unu contract, in copie derulat in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), din care sa rezulte ca operatorul economic a dus la bun sfarsit (cfm art 13 din Ord ANRMAP 509/2011) lucrari similare de iluminat exterior de minim 1 000 000 lei.Prestarea se confirma prin prezentarea unor certificate /documente, in copie, emise de beneficiar., Informatii privind tertii sustinatori financiari- DACA E CAZULCfm. art 190 OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Un sef santier ? inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (constructii civile, industriale si/sau agricole/instalatii pentru constructii) cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de instalatii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole si avand legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor, Un Responsabil pentru calitate: inginer/subinginer cudecizie interna de numire in functia de control al calitatii in constructii (CQ), ,un Electrician -autorizat ANRE gradul IIB pentru executia de instalatii electrice si avand autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, un responsabil cu sanatatesi securitatea in munca - cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, Excavator/buldoexcavator 1 buc, Picamer 1 buc, Aparat electric de sudura 1 buc, Masina de taiat beton si asfalt 1 buc, Autobetoniera 1 buc, Autobasculanta 1 buc, Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZULIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent pentru activitati de executie instalatii electrice exterioare, implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelor, Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 14001- sau echivalent pentru activitati de executie instalatii electrice exterioare, implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 55, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
tehnic
25
Descriere: termen de executiePunctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 1 luna si nu mai mult de 5 luni) se acorda punctajul maxim alocat (25 puncte); b) pentru o perioada mai mare de 5 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 1 luna nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 1 luna; Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica.
tehnic
20
Descriere: Perioada garantieiPunctajul pentru ?Perioada garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 48 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (22 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 48 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 48 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S E A P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer