Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii instalatii interioare la Gradinita PP 26, str. Teiului nr. 3, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 325535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 325535/02.05.2012
Denumire contract: Reparatii instalatii interioare la Gradinita PP 26, str. Teiului nr. 3, Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. C.D.Loga nr.1 parter camera 12 ghiseul 9 sau 10, Timisoara, Romania, cod postal: 300030
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C. D. Loga nr. 1, Sala licitatii parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii instalatii interioare la Gradinita PP 26, str. Teiului nr. 3, Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele categorii de lucrari: reparatii si inlocuire instalatii interioare apa, canalizare, reparatii instalatia termica si igenizare subsol tehnic. Lucrarile vor executa in conformitate cu tehnologia data in antemasuratori.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 632.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3.812 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(Formularul 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(sau 2, 5% in cazul IMM).Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12B -numai pt.sit.prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1)si lit.d)), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, Sorin Grindeanu, Secretar?Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari: Martin Staia, Iancu Fiat, Lucian Ciobanu, Corina Radu, Teodorescu Raluca, Rezerve: Otilia Sirca, Daniela Leu, Burtic Pascu, Maria Mezei, Balogh Adina, Gabriele Viziteu, Marius Micsa.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de statsi catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, calculata pentru ultimii 3 anii in cuantum de minim 380.000 lei.Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune;
- de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinerea financiara, conform art 186 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin 2 din L346/2004
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: Declaratie cu informatii referitoare la pers.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea pers.responsabil pt derularea contractului de lucrari. Ofertantul va dispune de minim 12 muncitori cu urmatoarele specialitati: 2 instalatori sanitari, 5 instalatori de incalzire, 2 zugravi vopsitori, 1 zidar, 2 muncitori deservire.Se ataseaza doc.din care sa rezulte calificarea personalului muncitor solicitat., Dotari tehnice: Declaratie + Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echip. tehnice pe care operatorul economic le poate asigura pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va asigura minim: un aparat de sudura electric., Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici Capacitatea tehnica si/sau profesionala , se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratia si Lista cu subcontr.si Acordurile de subcontractare;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: -partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
-datele de recunoastere a subcontr.propusi;Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm.doc.: decl.in temei art. 69¹ din OUG 34/2006;info.solicitate la III.2.3.a)-Cap the si/sau profesionala-resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind tertul sustinator.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului sustinuta si de o alta persoana -tert sustinator conform prevederilor art . 190 din OUG 34/2006., 1.Experienta similara: Se va prezenta declaratia si lista a principalelor lucrari similare exec.ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b)Din lista, unul sau mai multe contracte de lucrari similare, a caror valoare insumata sa fie de minim 190.000 leifara TVA.Se vor anexa (in copii lizibile certificate: ?conform cu originalul??semnate si stampilate de ofertant.): - copii parti relevante contract/ contracte /informatii relevante ale acestora (parti contractante, obiect, durata, pretul si ultima fila cu semnaturile);
-proces/precese verbale de receptia a lucrarilor si recomandarea/ recomandarile/ certificarea/certificarile din partea beneficiarului de contract, aferenta/ aferente contractului/contractelor prezentate, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrari similare conform ISO 9001 - se va prezenta copie dupa certificat sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul unei oferte commune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer